۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » نطق پیش از دستور
  • شناسه : 351
  • 27 مارس 2019 - 2:36
  • منبع : رورزنامه رسمي
تقدير از مقام محترم رياست جمهوري به جهت عنايت ويژه معظم له به طرحهاي زير بنايي استان خراسان
جلسة 55

تقدير از مقام محترم رياست جمهوري به جهت عنايت ويژه معظم له به طرحهاي زير بنايي استان خراسان

روزنامه رسمي ـ مذاكرات جلسه علني مجلس شوراي اسلامي ـ جلسة 55 عرض تبريك به مناسبت ولادت بزرگ بانوي اسلام حضرت زهراي اطهر(س) و امام خميني(ره) هفته بزرگداشت مقام زن و تجليل از مقام مادر به بهانه تخريب مسجد بابري بدست هندوهاي متعصب پيرامون بازخواني داستان مكرر "نقض حقوق بشر در ايران" از سوي كميته سوم مجمع عمومي سازمان ملل و بررسي گذراي پرونده سياه آمريكا در روابط ديپلماتيك تقدير از مقام محترم رياست مجلس شوراي اسلامي به مناسبت سفر معظم له به استان خراسان تقدير از مقام محترم رياست جمهوري به جهت عنايت ويژه معظم له به طرحهاي زير بنايي استان خراسان

حسين سبحاني نيا ـ بسم الله الرحمن الرحيم
انا اعطيناك الكوثر ـ فصل لربك وانحر ـ ان شانئك هوالابتر
در آستانه روز ولادت بانوي بزرگ اسلام حضرت زهرا سلام اللهع عليها و فرزند گرامي اش حضرت امام رض وان الله تعالي عليه و هفتة بزرگداشت مقام زن و روز مادر قرار گرفته ايم، ضمن گراميداشت اين روز عزيز و عرض تبريك به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف و نايب بزرگوارش رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي و به امت اسلام به ويژه زنان مسلمان جهان بايد گفت در شرايط كنوني كه دشمنان قسم خورده و كينه توز اسلام در قالب يك تهاجم همه جانبه فرهنگي بخش قابل توجهي از مقاصد شوم و اهداف پليد خود را متوجه عالم اسلام بخصوص زنان مسلمان كرده اند، مسئوليت خطيسر بانوان ايجاب مي كند كه با تمسك به ارزشهاي اسلامي و تبعيت از الگوي تمام عيار زن مسلمان حضرت زهرا سلام الله عليها در همه زمينه ها اين دسيسه دشمنان را خنثي كنند.
نكته ديگر آن كه روز يكشنبه گذشته هزاران هندوي متعصب و تحريك شده مسلح به انواع سلاحهاي گرم و سرد و مجهز به وسايل تخريب يكي از زيباترين ابنيه تاريخي جهان اسلام را با خاك يكسان نمودند! در پي اين اقدام وحشيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي يا صدور پيام بسيار مهمي حمايت كليه مسلمانان جهان را از مسلمين مظلوم هند اعلام داشتند و در بخشي از پيامشان فرمودند: “خبر تأسف آور تخريب يكي از مساجد قديمي و مهم در هند بدست عده اي از جهال متعصب و تحريك شده .وظيفة سنگيني را بر دوش همه مسلمان مي گذارد، نه تنها از جهت دفاع از يك مسجد در برابر تجاوز كفار و دشمنان كه تكليفي عمومي است، بلكه از ايم جهت نيز كه دشمنان با تحريك مشتي نادان و فريب خورده خواسته اند با نابود كردن يكي از يادگارهاي دوران حاكميت مسلمين و يكي از نشانه هاي مجد و شكوه اسلام در هند و يكي از مظاهر هنر و مدنيت اسلامي، حقد و بغض تمام نشدني خود را با اسلام و مسلمين ارضاء نمايند.”
مسجد بابري كه در سال ۱۵۲۸ ميلادي بدستور ظهير الدين محمد بابر مؤسس سلسلة تيموريان در شبه قاره هند ساخته شد و پس از حدود ۳۲۷ سال يعني در سال ۱۸۵۵ ميلادي، با ادعاي دروغ يك صاحب منصب انگليسي مبني بر آنكه مسجد بابري قبلاً يك بتخانه بود و “رام” رهبر فرقه هندوها در آن مكان مت.ولد شده منشأ اختلاف بين مسلمانان و هندوها گرديد.
از آن پس مسجد بابري هميشه به عنوان يك كانون بحراني و آماده اشغال مورد توجه بوده و در مواقع لازم براي ايجاد فشار بر جامعه اسلامي هندبه مسأله دامن زده مي شده . امروز كه اين هجمه از ناحيه دنياي استكباري بيش از هر زمان عليه اسلام و مسلمين در نقاط مختلف دنيا طراحي شده است مسجد بابري بايد بر اثر بي كفايتي دولت ايالتي، اوتارپرداش و عدم تصميم گيري صحيح و مؤثر دولت مركزي هند در مقابل ديد ملت مسلمان و مظلوم هند به تلي خاك تبديل گردد. مسلم بي توجهي به مقدسات و خواستة حدود دويست ميليون مسلمان هندي و اتكاء به يك قوم بسيار خطرناك است و تبعات سنگيني را بايد براي دولت هند بدنبال خواهد داشت.
دولت هند بايد توجه داشته باشد كه در آن كشور هفتاد و دو مليتي، هندوها اكثريت ندارند و از طرفي مسأله مسلمانان مسأله يك قوم و يا يك دسته اقليت در يك كشور نيست.
مسلمانان علاوهن بر جمعيت قابل توجه خود در هند بفرمودة رهبر معظم انقلاب اسلامي از حمايت ميليونها مسلمان در سراسر جهان براي حفظ و اعادة حق عادلانة خويش برخوردارند.
و لذا به مصلحت آن كشور است كه به منظور جبران توهين به مقدسات اسلامي با آشوبگران برخوردي جدي صوذرت پذيرد و در جهت بازساري و مرمت مسجد و تحويل آن به مسلمانان اقدامي سريع به عمل آيد.
مطلب ديگر آن كه :
بازخواني داستان تكراري و توخالي “نقض حقوق بشر در ايران” بار ديگر در كميته سوم مجمع عمومي سازمان ملل آغاز و با ميدانداري آمريكا و دولتهاي اروپاي غربي به تصويب رسيد.
در فرهنگ سياسي معاصر”واژة حقوق بشر” همانند بسياري از واژه هاي ديگر از جمله دموكراسي، آزادي ،صلح ، امنيت، مفهوم واقعي خود را از دست داده است. امروز كلمة “حقوق بشر” هيچ اشاره اي به ميليونها بشري كه در چهارگوشة جهان حقوق، امنيت، آسايش و ازاديهاي فردي و اجتماعي حخود را به خاطر سلطة سياستهاي استكباري از دست داده اند ندارد، و بيش از سيزده سال است كه آمريكا و همدستانش در مقاطع مختلف از آن به عنوان يك حربه سياسي، تبليغي بر عليه نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده مي كنند، ما كه مي دانيم و خود آنها وئ همه مردم دنيا هم كه مي دانند “حقوق بشر” ادعايي غرب هيچ چيز جز يك خيمه شب بازي نيست. با اين وصف، چرا ما با سردمداران اين خيمه شب بازي به صورت تهاجمي برخورد نكنيم؟
ما كه خوب ميدانيم اين مدعيان دروغين حقوق بشر هر روز در گوشه و كنار دنيا چه جناياتي را مرتكب مني شوند، با اين حال چرا پروندة سياه آمريكا را در ويتنام، كره، ژاپن، گرانادا، پاناما، ايران ، افغانستان، لبنان، حجاز، پاكستان، خليج فارس، فلسطين، بوسني و هرزگوين، سومالي و سرتاسر آفريقا به رخ آنها نمي كشيم؟
اسناد زنده و موجود نشان ميدهد كه آمريكا در فاصلة ۴۷ سالي كه از جنگ جهاني دوم تا كنون مي گذرد، (۲۲) كشور خارجي را مورد تجاوز نظامي خود قرار داده و (۱۲) كودتاي نظامي رو غير نظامي تحميلي را طراحي و رهبري كرده و در امور دداخلي بيش از يكصد كشور جهان دخالتهاي سياسي و جاسوسي داشته است.
هزاران شخصيت سياسي و مذهبي در اين سالها توسط سازمان مخوف و تروريستي “سيا” به قتل رسيده اند، صئدها انفجار و تخريب و ترور توسط عمال “سيا” در بيش از دو سوم كشورهاي جهان صورت گرفته است، اين ها ترسيم كننده چهرة واقعي دولتي است كه بيش از ساير رژيمهاي جهان سنگ حمايت از حقوق بشر را به سينه مي زند و خود را مدافع آن قلمداد مي كند.
و امروز جمهوري اسلامي ايران را با استناد به يك مشت منابع خبري، كه خود از ابزار قدرتهاي استكباري بوده و هستند و دستهايشان تا موفق به خون جوانان اين ملت آلوده است يعني منافقين و مليون ورشكسته فراري و پيروان فرقه ضالة بهائيت .و ديگر گروه هاي تروريستي محكوم مي كنند. ما مي دانيم كه اين محكوميت به خاطر پاي بندي و اعتقادمان به اصول اسلام است و به آن افتخار مي كنيم و معتقديم كه در هيچ مدهب و قانوني در جهان به اندازةاي كه در اسلام و جمهوري اسلامي ، ازادي، برابري، و كرامت انساني مورد توجه قرار گرفته به آن توجه نشدذه است و اسلام موقعي از آزادي و حقوق بشر و برابر يانسانها دفاع كرده است كه جامعه از تبعيض نژادي به شدت رنج مي برده، اينها اصولي است كه نظام جمهوري اسلامي ايران بر اساس آن مبتني است و هرگز قابل تغيير نخواهد بود. گواه صادق بر اين گفتار برگزاري پانزده نوبت انتخابات مستقيم با شركت درصد بالا و كم نظيري از مردم و برخورداري ساير اقليت هاي مذهبي از حقوق مساوي در همه زمينه ها است.
در خاتمه تذكر دو نكته را لازم مي دانم:
به عنوان نماينده اي از استان خراسان بر خود لازم مي دانم از رياست محترم مجلس شوراي اسلامي حضرت حجه الاسلام و المسلمين جناب اقاي ناطق نوري به خاطر سفر پر بركت و بسيار سودمندشان به استان خراسان و اختصاص وقت موسعي برتاي ديدار با مردم چجندين شهرستان از جمله شهرستان نيشابور تشكر و تقدير نمايم و از سيماي جمهوري اسلامي ايران وبه خاطر عدم پخش و انعكاس مطلوب صحنه هاي با شكوه و كم نظير استقبال از معظم له كه مبينعشق مردم به مسئولين و پشتوانه مردمي نظام اسلامي مان هست از طريف خود و نمايندگان شهرهائي كه مورد بازديد قرار گرفتند شديداً گله نمايم و عرض كنم اين گونه برخوردها ظلم و جفا با انقلاب و مردمي است كه به فرمودة حضرت امام متولي انقلابند.
از عنايت ويژه رياست محترزم جمهوري اسلامي حضرت حجه الاسلام و المسلمين جناب آقاي هاشمي رفسنجاني نسبت به طرحهاي زيربنايي استان خراسان از جملهع مجتمع فولاد خراسان، سدبار، نيروگاه هزار مگاواتيبرق وسيلو و مجتمع دانشگاهي پيام نور نهايت تشكر و سپاسگذاري را دارم و اميدوارم آن چنان كه وعده فرودند و به مسئولين ذيربط دستور داده اند و چچدر برنامه پنجساله دوم جايگاهي براي اجراي اين طرحها خصوصاً فولاد نيشابور پيش بيني شود. والسلام عليكم والرحمته الله و بركاته .

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*