۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » رویداد ها » مصاحبه ها » مواضع
  • شناسه : 649
  • 03 آوریل 2019 - 19:04
  • منبع : شبستان
دستگاهها و نهادها به وظایف خود در رسیدن به اهداف ۴۰ ساله دوم انقلاب عمل کنند
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

دستگاهها و نهادها به وظایف خود در رسیدن به اهداف ۴۰ ساله دوم انقلاب عمل کنند

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبر انقلاب دکترین حرکت رو به جلو در رسیدن به اهداف ۴۰ ساله دوم انقلاب است،گفت: دستگاهها و نهادها وظایف خود را در رسیدن به اهداف این بیانیه تعیین کنند و به شکل عملی آن را اجرا کنند.

حجت الاسلام «حسن سبحانی نیا» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد بیانیه گام دوم رهبر انقلاب گفت: بیانیه گام دوم رهبری بیانیه بسیار مهمی بود و در آغاز دهه ۵۰ انقلاب نکات اساسی و کلیدی را مطرح کرده است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر انقلاب در این بیانیه عملکرد نسل اول انقلاب را مورد تایید و تقدیر قرار دادند و هم به آینده و نسل سوم و چهارم انقلاب امید دادند و بر ایفای نقش این نسل تاکید کردند.

حجت لاسلام سبحانی نیا اظهار کرد: از نکات محوری این بیانیه موضوع جوانان و نوجوانان است که در حقیقت واگذاری مدیریت ها به نسل جوان مورد توجه قرار گرفته است .این بیانیه بر واگذاری مدیریت ها به نسل دوم و سوم انقلاب تاکید کرده است و به تغییراتی در ساختار مدیریتی برای ادامه راه در کشور برای پیشرفت و توسعه تاکید داشته است.

این فعال اصولگرا ادامه داد: در این بیانیه به مجهز شدن به علم و دانش و فناوری برای رسیدن به توسعه و پیشرفت تاکید شده است .

وی گفت: معتقدم در این بیانیه رهبر انقلاب نمی خواهند مانند شعارهای سال برخورد شود تا جایی هر دستگاهی تلاش می کند تا شعار سال را با چند سمینار و گردهمایی و بحث های گذرا موضوع را فیصله دهد و از مسئولتی که بر دوش دارد خود را بری ذمه کند.

وی اظهار کرد: در این بیانیه رهبر انقلاب می خواهند تا اقدامات عملی صورت گیرد و به جای اقدامات صوری ، هر دستگاهی به صورت عملی وظایف خود را بررسی کند و در این راه وارد فعالیت جدی شوند. هر دستگاه در این مرحله از انقلاب اسلامی وظایف خود را باید ارزیابی کند و به شکل عملیاتی وارد وظایف خود شود و نه اینکه شعار حمایتی ارایه دهد و تنها به برگزاری چند متینگ بین دستگاهی اکتفا کند و وظایف خود را تمام شده بداند.

وی تصریح کرد: ایت الله شب زنده دار از این بیانیه در دیدار با رهبر انقلاب نقل می کنند که رهبر انقلاب خواهان عمل به محتوای این بیانیه هستند و هر دستگاهی باید وظایف خود ارزیابی کند و به ان عمل کند تا یک حرکت جمعی برای رسیدن به اهداف انقلاب با تکیه بر نیروهای جوان در میان دستگاهها ایجاد شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبه رهبر انقلاب در این مرحله از انقلاب یک مطالبه اساسی است و جوانان پیشگامان گام دوم انقلاب هستند. بیانیه گام دوم افتخار به گذشته و امید به آینده است که وظایف ان بر دوش نسل جوان است.

وی گفت: پای بندی به انقلاب اسلامی و شعار ها و اصول اولیه انقلاب در این بیانیه مورد تاکید قرار گرفته است یعنی اگر شعارهایی در ان زمان داده ایم بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب از این شعارها فاصله نگرفتیم، همان شعارهای نه شرقی و نه غربی ان زمان مورد تاکید است و دلبستگی به مردم و توان داخلی در این بیانیه مورد تاکید مکرر قرار گرفته است.

حجت الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، بیانیه دکترین برای حرکت به سمت جلو است و جوانان نقطه کانونی در این بیانیه هستند. این بیانیه کارنامه انقلاب اسلامی در گام اول و ۴۰ سال گذشته و حاصل عملکرد نسل اول و دوم انقلاب است و در گام دوم بیشتر جوانان مورد خطاب قرار گرفتند.

وی گفت: هر دستگاهی در این بیانیه باید نقاط قوت و ضعف خود را ارزیابی کند و راههای دسترسی خود به اهداف مشخص شده در آن را تعیین کند/.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*