۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » مواضع
  • شناسه : 5571
  • 20 فوریه 2019 - 21:36
  • نویسنده : حسین سبحانی‌نیا
جوانان، افسران جنگ نرم

جوانان، افسران جنگ نرم

وظیفه جوانان در این برهه زمانی بسیار مهم و حیاتی است که به امید خدا و با همت و پشتکار خود، کشور را از این گردنه عبور دهند و مسلما عبور خواهیم کرد. بیانه گام دوم رهبری که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی منتشر شد، برای مسئولین جمهوری اسلامی، دستاور راهبردی و بزرگی است. بیانه‌ای […]

وظیفه جوانان در این برهه زمانی بسیار مهم و حیاتی است که به امید خدا و با همت و پشتکار خود، کشور را از این گردنه عبور دهند و مسلما عبور خواهیم کرد.

بیانه گام دوم رهبری که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی منتشر شد، برای مسئولین جمهوری اسلامی، دستاور راهبردی و بزرگی است. بیانه‌ای که کارگزاران نظام باید براساس آن خط مشی‌ای را دنبال کنند.

مخاطب این بیانیه همه‌ اقشار جامعه به خصوص جوانانند که عمده سخنان مقام معظم رهبری را تشکیل می‌دهد. ایشان در یکی از سخترانی‌هایشان، جوانان را افسر جنگ نرم کشور دانست. در شرایطی که هجمه دشمنی‌ها علیه کشور، در صدد ناکارآمد نشان دادن نظامند، جوانان جایگاه مهمی دارند.

در بیانیه گام دوم انقلاب، به قشری که توانایی نقش‌آفرینی-جوانان- در عرصه‌های مختلف دارد، اشاره شده و از آنان درخواست گام برداشتن در این مسیر را دارد.

ما از جهات مختلف تحت فشار هستیم و امروز شاهد تشدید دشمنی کینه‌توزانه مستکبران جهانی هستیم.

وظیفه جوانان در این برهه زمانی بسیار مهم و حیاتی است که به امید خدا و با همت و پشتکار خود، کشور را از این گردنه عبور دهند و مسلما عبور خواهیم کرد.

این عبور اما سختی‌هایی به دنبال دارد که با تکیه بر دانش و همت مسئولین و کارگزاران نظام جوانان مومن از آن عبور خواهیم کرد.

منبع

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*