۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انعکاس رسانه ها » مصاحبه ها
  • شناسه : 5775
  • 31 جولای 2020 - 3:53
پاكستان هيئت پارلماني ج.ا.ا به عنوان ناظر انتخابات پاكستان 1371
روابط ایران با سایر کشورها بر اساس حفظ کرامت و ارزشهای انسانی است
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

روابط ایران با سایر کشورها بر اساس حفظ کرامت و ارزشهای انسانی است

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: جمهوری اسلامی در روابط با سایر کشورها همواره بر مبنای اصول ارزشهای کرامت انسانی عمل کرده و همواره این امر از سوی دستگاه دیپلماسی مورد توجه قرار گرفته است.

جت الاسلام «حسین سبحانی نیا» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نگاه جمهوری اسلامی ایران به کرامت انسانی در روابط خارجی گفت: جمهوری اسلامی با توجه به مفاهیم دینی و اعتقادی همیشه به موضوع کرامت و ارزش های انسانی اهمیت داده است و اولویت را بر همین اساس گذاشته است.

نماینده مردم نیشابور در ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی در روابط با تمام کشورها بر مبنای احترام متقابل و روابط دوستانه تلاش کرده است تا از ظرفیت کرامت و ارزش های اسلامی استفاده کند و کشورها را نیز بر این مبنا توصیه می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی همواره در روابط با سایر کشورها اصول و ارزشهای کرامت انسانی را مقدم دانسته و بر همین اساس خود نیز عمل می کند و حال اینکه اگر در مواردی نتیجه نگرفته است، معتقدم دست های مختلفی در کار بوده و مخالفان نسبت به اصل ارزش های انقلاب و مبانی دینی و نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه آن را سد راه خود می دیدند و در انتظار بهره گیری از ملت های ضعیف و مستضعف بودند، به همین جهت موضع گیری های منفی نسبت به جمهوری اسلامی داشتند.

وی گفت: همواره موضع گیری جمهوری اسلامی در روابط با کشورهای اسلامی و همسایه در ارتباط با کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر متعهد در سازمان کنفرانس اسلامی، اتحادیه بین الملل مجالس اسلامی و اتحادیه بین الملل مجالس جهانی و در تمام جوامع بین المللی همواره خط فکری خود را بر اساس حفظ ارزش ها و کرامت های انسانی قرار داده است.

حجت الاسلام سبحانی نیا خاطر نشان کرد: اصل احترام و حفظ ارزشها و کرامت انسانی برای جمهوری اسلامی ایران نه تنها در رابطه با کشورهای اسلامی حتی در ارتباط با کشورهای اروپایی نیز همیشه مورد تاکید نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره از سوی دستگاه دیپلماسی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به آغاز دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: پیام کلی مبانی اعتقادی ما توسعه روابط و همکاری های متقابل با کشورها و احترام متقابل در دنیا بوده است و هنوز نیز این سیاست در دنیا توسط دست اندرکاران دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه پیگیری و عمل می شود./

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*