۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » مصاحبه ها
  • شناسه : 2203
  • 05 ژانویه 2020 - 8:26
  • منبع : مهر
مجلس یازدهم باید دولت را مهار کند
سبحانی نیا در جمع خبرنگاران:

مجلس یازدهم باید دولت را مهار کند

نماینده ادوار مجلس گفت: باید مجلسی روی کار بیاید که دولت آن را دور نزند و مجلس بتواند قوه مجریه را مهار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا امروز(جمعه) پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران، گفت: متأسفانه کشور مشکلات عدیده‌ای دارد که بخشی از این مشکلات مربوط به امر قانونگذاری است و اگر مجلس خوبی تشکیل شود، قطعاً می‌تواند در حل مشکلات کشور تأثیرگذار باشد.

وی تأکید کرد: باید مجلسی روی کار بیاید که دولت آن را دور نزند و مجلس بتواند قوه مجریه را مهار کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، رفع مشکل بیکاری جوانان و حل مسائل فرهنگی جامعه باید در مجلس یازدهم مورد توجه جدی قرار گیرد. همچنین مجلس باید در جایگاه قانونی خودش حرکت کند، نظارت قوی بر اجرای قوانین داشته باشد و نمایندگان نباید تابع دولت باشند.

سبحانی‌نیا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما در لیست کدام یک از جریان‌های سیاسی در انتخابات آینده قرار می‌گیرید؟ گفت: فعلاً مستقل هستم تا گروه‌های سیاسی، کاندیداهای خود را مشخص کنند اما پایگاه اجتماعی بنده، اصولگرایی است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*