۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » نطق پیش از دستور
  • شناسه : 327
  • 27 مارس 2019 - 1:45
  • منبع : رورزنامه رسمي
هشدار به دولت كويت جهت پرهيز از دامن زدن به جنايات رژيم عراق و رعايت مصالح مردم مسلمان كويت
پنج شنبه 14/9/64 شماره 11905

هشدار به دولت كويت جهت پرهيز از دامن زدن به جنايات رژيم عراق و رعايت مصالح مردم مسلمان كويت

روزنامه رسمي ـ مذاكرات جلسه علني مجلس شوراي اسلامي ـ جلسه 202 پنج شنبه 14/9/64 شماره 11905 هشدار به دولت كويت جهت پرهيز از دامن زدن به جنايات رژيم عراق و رعايت مصالح مردم مسلمان كويت

 

سبحاني نيا ـ بسم الله الرحمن الرحيم . “الم تر الي الذين بدلوا نعمه الله كفراً و احلوا قومهم دار البوار جهنم يصلونها و بئس القرار”.
با تشكر از برادرمان جناب آقاي كاميار كه لطف كردند سه دقيقه از وقتشان را در اختيار بنده قرار دادند، به خاطر كمي وقت عرضم را بدون مقدمه شروع مي كنم.
جمهوري اسلامي ايران پيوسته كوشيده است كه همچون سدي محكم در مقابل تشنج آفريني هاي رژيم عراق در خليج فارس بايستد و اجازه ندهد كه اين رژيم خود فروخته آتش جنگ را به اين نقطه حساس بكشاند. برخوردهاي اصولي و مدبرانه جمهوري اسلامي ايران با كليه حركت هايي كه رژيم عراق در جهت تشنج آفريني در خليج فارس انجام داده است بهترين دليل بر اين مدعي است. رژيم عراق از اولين ماه جنگي كه به دستور آمريكا به جمهوري اسلامي ايران تحميل كرد، اقدام به زدن كشتي هاي تجاري در خودموسي نمود و در مرحله بعد توطئه خود را به چاههاي نفتي گسترش داد و چاه شمارة ۳ نوروز را مورد حمله قرار داد و سپس در سومين مرحله به نفتكش ها حمله نمود و در مرحله چهارم از آخرين برگ خود در خليج فارس كه زدن خارك بود استفاده كرد.
متأسفانه برخي از كشورهاي عربي حوزه خليج فارس در اين توطئه هماهنگ با رژيم عراق عمل كرده و كويت به طور خاص عراق را در اين تشنج آفريني ها ياري داده است و عليرغم تغيير محسوس سياست ديگر كشورهاي عربي حوزه خليج فارس و پشيماني از گذشته ها، صرف نظر از انگيزخه هاي اين چرخش سياسي، كويت هنوز به بيراهه گام مي نهد و خود را به پرتگاهي كه در انتظار او است نزديك مي كند. غافل از اينكه بازي با آتش در خليج فارس بالاخره يك روز دامن آتش افروز را خخواهد گرفت و آن روز اب هاي آلوده به نفت خليج فارس در اثر جنايت صدام نيز نمي تواند اين آتش را خاموش كند. مگر سردمداران كويت فراموش كرده اند ان روزي را كه شهرشان شهر نبود و در آن شرايط هزاران ايراني در سازندگي اين كشور كمك كردند كه امروز اينگونه دست به اخراج ايرانيان مي زنند؟! مگر حكام كويت فراموش كرده اند آن روزهايي را كه ارتش رژيم عراق اقدام به اشغال قسمتي از خاك كويت نمود كه اكنون اينگونه ذليلانه جيره خوار صدام شده اند؟! مگر حاكمان كويت فراموش كرده اند كه صدام مدعي تمام خاك كويت است؟ و اين جمله صدام را همه مي دانند كه مرز عراق انتهاي كويت است و به خاطر همين نيز حاضر نيست قرارداد مرزيبا كويت را امضاء كند. امروز اينگونه پول ملت مسلمان كويت را در اختيار رژيم ضد دين صدام قرار مي دهند. ما حساب ملت كويت را كاملاً از حكام اين كشور جدا مي دانيم و اين ملت مسلمان را دوست داريم ولي سياست هاي غلط و نابخردانه حكام كويت را محكوم مي كنيم. ملت ما هيچگاه فراموش نمي كند كه دولت كويت با حمايت از تروريسم و هواپيما ربائي باعث شد كه دو فروند از هواپيماهاي مسافربري جمهوري اسلامي ايران توسط جنگنده هاي رژيم عراق و همكاري و هماهنگي مسئولين كويتي از فضاي اين كشور به عراق ربوده شود. اين حاكمان تا ديروز تاريخ به گواهي اسناد لانه جاسوسي آمريكا در تهران سرسپرده شاه معدوم بودند (رئيس ـ وقتتان تمام شد) و امروز سرسپرده صدام.
ما ضمن احترام به بعضي از نمايندگان مسلمان ، مستقل و شجاع مجلس كويت به آن دسته از نمايندگاني كه مانند برخي از ارباب جرايد كويت يا جيره خوار و حقوق بگير صدام هستند و يا دچار استضعاف فكري مي باشند و به مصداق آية شريفه قرآن “لهم لا يفقهون بها” حقايق را درك نمي كنند، مي گوييم مجلس جايگاه مقدسي است كه فرزندان هر ملت مي بايست در آن جاي داشته باشند. و ملت مسلمان كويت آن كساني را كه به وضوح نوكري صدام را مي نمايند و خيانت مي كنند نخواهند بخشيد. من به عنوان نماينده مجلس شوراي اسلامي ضمن قدرداني ار نمايندگان مسلمان و شجاع كويت اميدوارم كه آنها به طور كامل بايستند.
در پايان از دولت جمهوري اسلامي ايران خواستارم كه حساب دولت كويت را كه پيوسته در جهت ارضاي خواسته هاي پليد و شيطاني صدام حركت نموده و با ملت ما دشمني كرده است از بقيه كشورهاي عربي حوزة خليج فارس كه سعي ممي كنند حسن نيت خود را نشان دهند جدا سازد . و به دولت كويت هشدارمي دهم كه تا تمام پل هاي پشت سرش را خراب نكرده است كمي آينده نگري نمايد و از فرصت كمي كه باقي مانده است استفاده كند كه فردا بسيار دير است و پشيماني را سودي نيست. والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*