۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » سخنرانی ها و مجامع
  • شناسه : 110
  • 05 فوریه 2019 - 21:44
  • نویسنده : مسعود اکبری
  • منبع : خبرگزاری خانه ملت
دست گروهک تروریستی منافقین حداقل به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است
سبحانی‌نیا:

دست گروهک تروریستی منافقین حداقل به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: سابقه گروهک تروریستی منافقین برای ملت ما روشن و دست این مجموعه جنایتکار حداقل به خون ۱۷ هزار شهید آلوده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به نشست سالانه گروه تروریستی منافقین در پاریس و حضور برخی از مقامات آمریکایی و اروپایی در این نشست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون سختی‌های ناشی از وجود گروهک‌های تروریستی را در برهه‌های مختلف پشت سر گذاشته و این گروهک‌ها هرگز در برابر انقلاب اسلامی نتوانستند کار خاصی انجام دهند.

وی تصریح کرد: سابقه گروهک تروریستی منافقین برای ملت ما روشن و دست این مجموعه جنایتکار حداقل به خون ۱۷ هزار عزیز این کشور آلوده است و تاکنون هم جنایت‌های زیادی در کشور انجام داده‌اند.

سبحانی‌نیا با طرح این سوال که آیا گروهک تروریستی منافقین می‌تواند برای کشورمان تهدیدآمیز باشد یا خیر؟ بیان کرد: قطعا این گروه تروریستی نمی‌تواند تهدیدی برای ما باشد و این گروهک‌ها چیزی نیستند که قابل اعتنا باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به نشست‌های سالانه گروه تروریستی منافقین، اظهار کرد: این گروه تروریستی اگر نشست‌های سالانه را هر چند سال یکبار و یا هر سال برگزار نکند کاملا مرده است و برگزاری این نشست‌ها صرفأ به این معناست که می‌خواهند بگویند ما زنده هستیم و حیات داریم.

وی ادامه داد: آمریکا، فرانسه و دیگر کشورها از گروهک‌های تروریستی منافقین به عنوان ابزار استفاده می‌کنند و تا موقعی که منافقین برای آنها خوش‌خدمتی کنند، هوای آنها را دارند و وقتی زمان مصرف این گروهک‌ها تمام شد، آنها را کنار می‌اندازند.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه کشور ما همواره تهدیدهای مهمتری را تبدیل به فرصت کرده است، افزود: صدام، آمریکا و تهدیدهای مختلف دیگری که در طول انقلاب به وجود آمد، نتوانست کار خاصی نسبت به جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، لذا این گروهک منافقین هم هرگز نمی‌تواند تهدید جدی برای ما باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تصریح کرد: ملت ما نشان داده در برابر اینگونه حرکات آگاه هستند و مردم شناخت خوبی از این جریانات مزدور و دست‌نشانده اجانب دارند.

وی ادامه داد: لازم است ملت ما با حضور آگاهانه و هشیاری هرچه بیشتر در صحنه‌های مختلف تلاش کنند تا فرصتی برای گروهک تروریستی منافقان ایجاد نشود.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه گروه تروریستی منافقین همواره به دنبال فرصتی برای صدمه‌زدن به کشور است، گفت: منافقین در تلاشند تا از حرکت‌های مردمی که به دنبال مطالبات به حق شان هستند، سوء استفاده کنند و وارد جمعیت‌ها شوند و مطالبات به حق مردم را تبدیل به مسئله دیگری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم بیان کرد: گروه تروریستی منافقین با حضور در بین مردمی که به دنبال مطالباتشان هستند، می خواهند کسانی را که پول این گروهک‌های تروریستی را تأمین می‌کنند، خوشحال کنند و هم طرفداران خودشان را با این کارها حفظ کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ وی خاطرنشان کرد: لازم است ملت ما توجه داشته باشند که این جریانات مزدور هستند که برای حفظ زندگی‌شان در غرب حاضرند دست به هر کاری بزنند، لذا با آگاهی باید رفتار و توطئه‌های این گروه‌ها را خنثی کنند./

http://www.icana.ir/Fa/News/391969/%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DA%A9-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%81%D9%82%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%82%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D9%88%D9%86-17-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*