۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » مصاحبه ها
  • شناسه : 2207
  • 05 ژانویه 2020 - 8:40
مجلس دهم در حد انتظارم نبود /اولویتم کار و اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی است
معتمد شش دوره مردم نیشابور:

مجلس دهم در حد انتظارم نبود /اولویتم کار و اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی است

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: سابقه قبلی من در مجلس های گذشته نشان داده است که نمی توانم در مجلس نسبت به مطالبات حوزه انتخابیه و مطالبات عموم مردم بی تفاوت باشم

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: سابقه قبلی من در مجلس های گذشته نشان داده است که نمی توانم در مجلس نسبت به مطالبات حوزه انتخابیه و مطالبات عموم مردم بی تفاوت باشم

حجت الاسلام حسن سبحانی پس از ثبت نام در ستاد انتخابات وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد عملکرد مجلس دهم گفت: هر مجلسی شرایط خاصی دارد اما مجلس دهم در حد انتظار من نبود و پایین تر از حد انتظار بود و جایگاه ان نسبت به مجالس قبلی و سطح مطالبات مردم و پیگیری آن و همراهی با خواست مردم در جایگاه خوبی نبود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط این مجلس با ادوار قبل مجلس متفاوت بوده است افزود: با تمام این شرایط مجلس دهم در حد انتظار من نبود.

وی در مورد الویت مجلس آینده گفت: رسیدگی به شرایط معیشت، اشتغال ، کار و شرایط اقتصادی و توجه به مسائل فرهنگی می دانم .

سفیر سابق ایران در مغرب در پاسخ به این سوال که ورود شما تا چه اندازه در مجلس مفید فایده خواهد بود اظهار کرد: با توجه به تجاربی که در مجلس های گذشته در هیات رییسه و کمسیون امنیت ملی داشتم فکر می کنم بتوانم در بسیاری از زمینه ها مفید باشم.

وی خاطر نشان کرد: سابقه قبلی من در مجلس های گذشته نشان داده است که نمی توانم در مجلس نسبت به مطالبات حوزه انتخابیه و مطالبات عموم مردم بی تفاوت باشم که امیدواریم این مطالبات در قانونگذاری تبلور یافته و محقق شود.

حجت الاسلام سبحانی نیا در مورد هزینه ای انتخاباتی خود در تبلیغات گفت: در هیچ دوره ای هزینه بالایی نکردم و در این دوره هم الویت من همین است یعنی خیلی بر روی تبلغات هزینه نمی کنم چون این امکان برای خودم نیست و این نیت ندارم که زیر بار تعهداتی کسی بروم .

نماینده شش دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: من امیدوارم نسبت به هزینه ها شفاف سازی شود بنا دارم در هزینه ها در حد متعارف و پایین تر اقدام کنم زیرا من را مردم حوزه انتخابیه نیشابور می شناسند و ضرورتی برای انجام کارهای غیر متعارف و خارج از چهارچوب قانونی ندارم.

وی در مورد لیست انتخابیه خود اظهار کرد: از حوزه انتخابیه نیشابور وارد مجلس می شود تا لیست ها تنظیم شود به صورت مستقل می ایم گرایشم اصولگرایی است./

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*