۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » مصاحبه ها
  • شناسه : 2205
  • 05 ژانویه 2020 - 8:29
سبحانی‌نیا: مجلس باید چشم بیدار ملت باشد/ شرکت‌های خودروسازی با افزایش قیمت به گرانی‌ دامن می‌زنند
در گفتگو با «دانشجو» بیان شد؛

سبحانی‌نیا: مجلس باید چشم بیدار ملت باشد/ شرکت‌های خودروسازی با افزایش قیمت به گرانی‌ دامن می‌زنند

نماینده سابق مجلس گفت: مجلس دهم باید قاطع تر و جدیدتر عمل کند و این عدم قطعیت باعث شده است که دولت، مجلس را به دنبال اهداف خود بکشاند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا نماینده دوره هشتم و نهم مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیرامون اولویت‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم باید با توجه به شرایط موجود، حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی را در اولویت قرار دهد. مردم نیز از مجلس توقع کارآمدی، توانمندی، نظارت و ایستادگی در مقابل قانون گریزی را دارند.

وی افزود: مجلس تراز انقلاب اسلامی باید در مقابل برخی از رخدادهای موجود از قبیل حقوق‌های نجومی، مفاسد اقتصادی و موارد دیگر بایستد. مجلس دهم در همین فرصت باقی مانده نیز باید قاطع‌تر و جدی‌تر عمل کند. این عدم قطعیت باعث شده است که دولت، مجلس را به دنبال اهداف خود بکشاند.

نماینده سابق ملت ضمن اشاره به وظیفه نظارتی مجلس گفت: مجلس تراز چشم بیدار مردم و ناظر بر امور کشور است؛ وزرا باید احساس کنند مجلس ناظر است و طبعاً در عملکرد وزرا برای جلوگیری از لغزش‌‌ها نیز، تاثیر دارد. مجلس آینده تخصص، تعهد و نظارت را باید سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: مجلس می‌تواند بحث اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند و تجربه ثابت کرده است که امید به کشورهای دیگر کارساز نیست. کشور ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی دارد که با تکیه بر آن می‌توان به سمت پویایی و پیشرفت حرکت کرد.

سبحانی‌نیا در پایان ضمن اشاره به مشکلات اخیر در پی افزایش قیمت بنزین تاکید کرد: گرانی بنزین تاثیرات اقتصادی بر معیشت مردم برجا گذاشته است؛ بعضاً دستگاه‌های دولتی مانند ایران‌خودرو که تولید کننده هستند، با افزایش قیمت‌ها به گرانی‌ها دامن می‌زنند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*