۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » سخنرانی ها و مجامع
  • شناسه : 5482
  • 11 می 2019 - 17:23
واکنش تند یک اصولگرا به ادعای مشاور احمدینژاد

واکنش تند یک اصولگرا به ادعای مشاور احمدینژاد

حضور محمود احمدینژاد در افطاری جامعه اسلامی مهندسین با واکنش‌ مواجه شد. یکی از حاضران میگوید احمدینژاد از سوی محمدرضا باهنر و هاشمی ثمره به افطاری دعوت شده بوده، اما این به معنای بازگشت اصولگرایان به احمدینژاد نیست.:

حسین سبحانی‎نیا، نماینده اسبق اصولگرای مجلس درباره افطاری روز پنج‌شنبه جامعه اسلامی مهندسین و حضور حاشیه‎برانگیز احمدی‎نژاد می‎گوید: حضور آقای احمدی‎نژاد در این جلسه به معنای بازگشت اصولگرایان به احمدی‎نژاد و تحلیل‎های این‎چنینی نیست. اما از آنجایی که آقای احمدی‎نژاد در گذشته به عنوان عضو این جامعه یا از کسانی بوده که با آن در ارتباط بوده و علاوه بر این، در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با آقای باهنر همراه است، به این مراسم دعوت شدند.

به گزارش ایرنا پلاس سبحانی‎نیا در واکنش به توئیت علی‎اکبر جوانفکر مبنی بر اینکه دعوت احمدی‎نژاد به افطاری به معنای اذعان اصولگرایان منتقد به اشتباهاتشان است، تصریح می‎کند: آقای جوانفکر اشتباه می‎کند و این تحلیل، نادرست است. آقای باهنر جزو منتقدان ایشان بوده و اگر دعوتی هم شده‎ باشد، به معنای اذعان به اشتباهی‎ نیست. معمولاً اطرافیان پرشور آقای احمدی‎نژاد چنین تحلیل‎های اشتباهی می‎کنند.

این اصولگرا در پاسخ به این پرسش که واکنش حاضران در جلسه حضور احمدی‎نژاد چه بود، توضیح می‎دهد: موقع آمدن، واکنش‎ها خیلی عادی بود. ایشان عادی آمدند و آقای باهنر که صف اول نشسته بودند، بلند شدند و آقای احمدی‎نژاد نشستند. من عکس‎العمل خاصی از ناحیه کسی ندیدم فقط دو سه نفری که دور و بر ایشان نشسته بودند، یا الله گفتند.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی‎نژاد در دیگر جلسات اصولگرایان هم حضور داشته یا دارد، اضافه می‎کند: نه، بعید می‎دانم. روز قبل از مراسم افطاری، آقای احمدی‎نژاد به مجلس ترحیم پدر آقای هاشمی ثمره رفته ‎بود و در آنجا آقای باهنر هم، چون با آقای هاشمی ثمره نسبت فامیلی دارند حضور داشتند. دعوت هم از سمت آقای هاشمی ثمره و آقای باهنر بوده ‎است، چون‌که آقای هاشمی ثمره در مراسم افطاری هم حضور داشتند و با آقای احمدی‎نژاد با هم سر سفره افطار بودند. عده‎ای هم بدون توجه به او رفتند.

سبحانی‎نیا در ادامه می‎گوید: گفته‎اند استقبال گرمی از حضور احمدی‎نژاد شده ‎است، اما چنین نبود. من نزدیک بودم و عکس‌العملی به حضور ایشان ندیدم. فقط در فاصله افطار تا شام، عده‎ای از افراد عادی که چهره‎ سیاسی هم نبودند، آمدند و با آقای احمدی‎نژاد عکس گرفتند و حال و احوال کردند، شاید این کار را استقبال گرم برداشت کرده‎اند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*