۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » رویداد ها
  • شناسه : 5503
  • 14 دسامبر 2015 - 18:44
بازدید تشکل دانشجویی فرزندان رمضان از مجلس شورای اسلامی

بازدید تشکل دانشجویی فرزندان رمضان از مجلس شورای اسلامی

گروه فرهنگی دانشجويي "فرزندان رمضان" طی هفته ای که گذشت همزمان با روز دانشجو و هفته مجلس ضمن حضور در مجلس شورای اسلامی با تعدادي از نمايندگان به گفتگو نشست.

به گزارش «تابناک اجتماعی»، “فرزندان رمضان” در ابتدای این بازدید ساعاتی را مهمان نمایندگان مجلس در صحن علنی بودند و از نزدیک در جریان روند کار و مباحث مطرح شده در نهاد قانونگذاری قرار گرفتند.

گفت و گو با برخی نمایندگان، بازدید از موزه مجلس و ساختمان مشروطه از دیگر برنامه های این مجموعه دانشجویی بود.

دكتر حسین سبحاني نيا نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در جمع “فرزندان رمضان” حاضر شد و در سخنانی ضمن تبریک ۱۶ آذرماه، به تبیین جایگاه قوه مقننه و رکن قانونگذاری پرداخت و نقش جامعه دانشگاهی را در پیشرفت کشور و تحقق فرامین مقام معظم رهبری حیاتی دانست.

در این گفت و گوی صمیمی که در محل ساختمان مجلس شورای ملی انجام شد، معاونت هاي گروه فرزندان رمضان به ارائه گزارش كار شش ماهه اخير پرداختند و پس از آن برخی از حاضرین با طرح سوالات متفاوت در حوزه های فرهنگ، اقتصاد و سیاست خارجی که به استماع پاسخ این عضو هیئت رئیسه مجلس نشستند.

مشروح این گزارش به زودی منتشر خواهد شد.

گروه دانشجويي فرزندان رمضان با رويكرد فرهنگي و اجتماعي و فرهنگ اقتصاد مقاومتي براساس فرمايش تاريخي امام خميني تاسيس شد: اگر مارا محاصره نظامي كنند فرزند محرميم و اگر مارامحاصره اقتصادي كنند فرزند رمضانيم

بر اين اساس گروه فرزندان رمضان يكي از رسالت هاي خود را استفاده از ظرفيت علمي دانشجويان نخبه كشور در زمينه پياده سازي و تبيين فرهنگ اقتصاد مقاومتي. ميداند.

منبع

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*