۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » انعکاس رسانه ها
  • شناسه : 5889
  • 10 ژانویه 2012 - 14:11
ترکیب هیات ۳ نفره رایزنی برای رد صلاحیت‌ها

ترکیب هیات ۳ نفره رایزنی برای رد صلاحیت‌ها

رئیس مجلس به ۳ نفر ازاعضای هیات رئیسه مجلس ماموریت داد تا در مورد موضوع رد صلاحیت های نمایندگان مجلس هشتم که از سوی هیات های اجرایی انتخابات وزارت کشور صورت گرفته با شورای نگهبان و برخی مسئولان انتخاباتی کشور رایزنی کنند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال etedaal.ir ، علی لاریجانی به محسن کوهکن، […]

رئیس مجلس به ۳ نفر ازاعضای هیات رئیسه مجلس ماموریت داد تا در مورد موضوع رد صلاحیت های نمایندگان مجلس هشتم که از سوی هیات های اجرایی انتخابات وزارت کشور صورت گرفته با شورای نگهبان و برخی مسئولان انتخاباتی کشور رایزنی کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال etedaal.ir ، علی لاریجانی به محسن کوهکن، حسین سبحانی نیا و جهانبخش محبی نیا از اعضای هیات رئیسه مجلس ماموریت داد تا ضمن رایزنی با شورای نگهبان قانون اساسی و مسئولان انتخاباتی در مورد رد صلاحیت ها تعیین تکلیف کنند.

موضوع رد صلاحیت هایی که امروز اعلام شد ، تنها از سوی هیات اجرایی انتخابات که وابسته به وزارت کشور است، صورت گرفته و شورای نگهبان از این رد صلاحیت ها بی خبر بوده است.

به نظر می رسد با پیگیری های صورت گرفته از سوی رئیس مجلس در روزهای آینده مشکل رد صلاحیت برخی از چهره های شاخص از جمله نمایندگان مجلس هشتم مرتفع می شود.

لازم به ذکر است فرصت هیئت‌های اجرایی برای بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس نهم روز گذشته پایان یافت و قرار است امروز نتایج این بررسی‌ها ضمن ارسال به هیئت‌های نظارت منتخب شورای نگهبان برای داوطلبان نیز ارسال شود.

داوطلبان رد صلاحیت شده به مدت ۴ روز برای تجدید نظرخواهی فرصت دارند تا اعتراض خود را به نحوه رسیدگی به صلاحیت خود توسط هیئت های اجرایی به هیئت نظارت که منتخب شورای نگهبان قانون اساسی است ارائه کنند.

تبلیغات رسمی داوطلبان نمایندگی مجلس نهم پس از تایید نهایی هیئت های نظارت از چهارم اسفند آغاز و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات سکوت تبلیغاتی شروع خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*