۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » رویداد ها
  • شناسه : 6018
  • 13 فوریه 2016 - 13:20
دعوت جنبش دانشجویی شفافیت داوطلبانه نیشابور از حسین سبحانی نیا برای پیوستن به پویش شفافیت داوطلبانه

دعوت جنبش دانشجویی شفافیت داوطلبانه نیشابور از حسین سبحانی نیا برای پیوستن به پویش شفافیت داوطلبانه

جنبش دانشجویی شفافیت داوطلبانه نیشابور درنامه‌ای از آقای حسین سبحانی نیا دعوت کرده است تا با ثبت اطلاعات خود در سامانه مجلس نما از حرکت ملی شفافیت داوطلبانه حمایت کرده و نیز سایر فعالین سیاسی و اجتماعی را به حمایت از این پویش ترغیب کند. متن نامه : جناب آقای حسین سبحانی نیا نامزد محترم […]

جنبش دانشجویی شفافیت داوطلبانه نیشابور درنامه‌ای از آقای حسین سبحانی نیا دعوت کرده است تا با ثبت اطلاعات خود در سامانه مجلس نما از حرکت ملی شفافیت داوطلبانه حمایت کرده و نیز سایر فعالین سیاسی و اجتماعی را به حمایت از این پویش ترغیب کند.

متن نامه :

جناب آقای حسین سبحانی نیا

نامزد محترم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

چنان‌چه مستحضر هستید یکی از پشتوانه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور پرشور مردم در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز است. یکی از وظایف مردم، مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افرادی مناسب برای این جایگاه خطیر است که این وظیفه مهم جز از طریق شناخت کافی و آگاهی لازم از گزینه‌های موجود، به انجام نمی‌رسد. هم‌چنین حضور حداکثری مردم جز در سایه اعتماد به مسئولان نظام اتفاق نمی‌افتد.

حرکت «شفافیت داوطلبانه نامزدهای مجلس شورای اسلامی» به دور از هرگونه جانبداری و حزب‌گرایی و مبتنی‌بر حقوق ملت ایران به‌همت تشکل‌های دانشجویی به‌وجود آمده است. این حرکت به‌این صورت است که نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی با مراجعه به سایت شفافیت دوطلبانه به آدرس majlesnama.ir و امضای مرامنامه شفافیت و تعهد به شفاف‌کردن موارد مطرح‌شده در آن به‌عنوان حقوق مسلم مردم به‌جمع حامیان این طرح ملی می‌پیوندند. لازم‌به‌ذکر است تعهد به تمام بندهای مرامنامه الزامی نیست و این قابلیت در سایت قرار داده شده است که نامزدها می‌توانند بندهایی را که با آن مخالف هستند با ذکر دلیل نپذیرند. این حرکت بزرگ باعث افزایش اعتماد مردم می شود و هم‌چنین اجازه نخواهد داد که افراد غیرمتعهد با فریبکاری و ظاهرگرایی به جایگاه حساس و خطیر نمایندگی مجلس راه یابند و از این موقعیت در جهت منافع شخصی و حزبی خود سوء‌استفاده کنند.

لذا از شما به‌عنوان کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که این نشان از دغدغه‌مندی و احساس تکلیف شرعی حضرتعالی نسبت به رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تقاضا داریم، حال که این حرکت بزرگ در راستای احقاق یکی از حقوق حقّه ملت ایران به‌وجود آمده است و برکات و مزایای فراوانی برای آینده کشور عزیزمان دارد، به‌جمع حامیان این پویش ملی بپیوندید و گامی در جهت رشد سیاسی ایران عزیز بردارید.

ضمناً به اطلاع می‌رساند، در راستای شفاف‌سازی، هرگونه موضع جنابعالی نسبت‌به این حرکت، اعم از تأیید، رد یا سکوت به‌اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

آقای محمدرضا نصراللهی، جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما معرفی می‌گردد.

تشکل‌های دانشجویی شهرستان نیشابور

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*