۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » انعکاس رسانه ها » مصاحبه ها
  • شناسه : 5917
  • 27 ژوئن 2021 - 10:29
سبحانی‌نیا: رییسی در انتخاب کابینه نگاهی باز دارد

سبحانی‌نیا: رییسی در انتخاب کابینه نگاهی باز دارد

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: رییسی در انتخاب کابینه نگاهی باز دارد و خود را هم به عنوان نیروی مستقل معرفی کرده است. حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت و گو یا ایسنا با اشاره به ویژگی های لازم برای کابینه ابراهیم رییسی، اظهار کرد: وزرایی که انتخاب می شوند باید شاخصه […]

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: رییسی در انتخاب کابینه نگاهی باز دارد و خود را هم به عنوان نیروی مستقل معرفی کرده است.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت و گو یا ایسنا با اشاره به ویژگی های لازم برای کابینه ابراهیم رییسی، اظهار کرد: وزرایی که انتخاب می شوند باید شاخصه هایی مانند کارآمدی، توانمندی، انقلابی بودن،خستگی ناپذیری و فعالیت جهادی داشته باشند. تخصص و تعهد را با هم داشته باشند و در حوزه مسئولیت خود دارای برنامه باشند.

وی ادامه داد: توقعات مردم زیاد است و کارهای روی زمین مانده کم نیست. مشکلات زیاد بوده، بنابراین برای حل این مشکلات به دولتی کارآمد نیاز است که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد، هم تعهد داشته باشد و هم تخصص. امید داریم دولت آقای رئیسی با این ویژگی ها شکل بگیرد و اعضای دولت بتوانند گره ای از مشکلات مردم باز کنند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم نگاه فراجناحی در انتخاب کابینه، تصریح کرد: رییسی در انتخاب کابینه نگاهی باز دارد و خود را هم به عنوان نیروی مستقل معرفی کرده است. بعید می دانم که واقعیت داشته باشد که عده ای خاص دور رییس جمهور منتخب را گرفته اند. رییسی وزرای دولت را با نگاه جامعی انتخاب خواهد کرد و افراد کارآمد را از هر مجموعه ای را به یاری می طلبد.

سبحانی نیا در پایان گفت: امید دارم دولت سیزدهم دولتی برای همه جامعه و دولتی برای جمهور باشد چه آنهایی که به رییسی رای دادند چه کسانی که به او رأی ندادند و چه آنهایی که در انتخابات رای ندادند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*