۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » سخنرانی ها و مجامع
  • شناسه : 5676
  • 02 ژانویه 2016 - 1:38
شهادت شیخ نمر نشان دهنده سردرگمی‌ آل ‌سعود است
سبحانی ‌نیا:

شهادت شیخ نمر نشان دهنده سردرگمی‌ آل ‌سعود است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جنایت آل سعود در شهادت شیخ نمر نشان دهنده سردرگمی آنهاست،‌ گفت: رژیم آل سعود با این جنایت به دنبال بقا و حفظ موجودیتش در منطقه است و این اقدام برای آنها پرهزینه خواهد بود.

به گزارش شفقنا به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین سبحانی‌نیا گفت: این جنایت نشان دهنده سردرگمی آل سعود و نظام سلطه آمریکا و تنها برای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی انجام شده است.

به گفته وی، آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اختلاف در دنیای اسلام و شیعه و سنی و همچنین ترویج شیعه هراسی و اسلام هراسی هستند که رژیم آل سعود نیز با به شهادت رساندن شیخ نمر خوش خدمتی‌اش را به آنها نشان داد، اقدامی که حتماً‌ پرهزینه خواهد بود.

سبحانی‌نیا تاکید کرد: رژیم آل سعود با این کار نشان داد که پشت پرده جنایات بزرگی در دنیای اسلام همچون نیجریه است و ماموریتش پیاده کردن اهداف نظام سلطه و استکبار و رژیم صهیونیستی است با همین رویکرد اقدامات فجیعی را در دنیا انجام می‌دهد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه عربستان با این‌گونه اقدامات می‌خواهد عجز خود را در برابر مسائل منطقه نشان دهد،‌ گفت: آل سعود با به شهادت رساندن شیخ نمر به دنبال جبران شکست‌هایش در منطقه و بیرون آمدن از گرفتار‌ی‌هایی که در عراق و سوریه و مناطق دیگر برای خود به وجود آورده است، می‌باشد.

وی در پایان گفت آنها با این جنایت به دنبال قدرت‌نمایی در منطقه هستند و در کنار آن می‌خواهند از پشتیبانی رژیم صهیونیستی و آمریکا برای بقا و موجودیت‌شان در منطقه استفاده کنند.

منبع

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*