۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » جلسات و نشست ها » رویداد ها » رویدادهای نیشابور
  • شناسه : 5512
  • 11 ژانویه 2015 - 19:04
ضرورت مهارت آموزی جوانان در مسیر دستیابی به اشتغال پایدار
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛

ضرورت مهارت آموزی جوانان در مسیر دستیابی به اشتغال پایدار

سبحانی نیا، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز آموزش و خدمات پس از فروش گلدیران بر ضرورت مهارت آموزی جوانان در مسیر دستیابی به اشتغال پایدار تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران، حسین سبحانی‌نیا، نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز آموزش و خدمات پس از فروش گلدیران باتأکید بر ضرورت مهارت آموزی جوانان در مسیر دستیابی به اشتغال پایدار بیان داشت: راه اندازی مرکز آموزش خدمات پس از فروش حرکتی ارزشمند در جهت اشتغال جوانان و به روز بودن خدمات به مشتریان و تکریم ارباب رجوع است.
حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افتتاح بزرگترین مرکز آموزش خدمات پس از فروش گلدیران در خاورمیانه و ایران، را حرکتی ارزشمند در جهت اشتغال کارجویان و جوانان و به روز بودن خدمات به مراجعین و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی و استعداد جوانان با مدیریت و برنامه ریزی برای ساختن ایرانی آباد، اذعان کرد: مراکز خدمات پس از فروش و پشتیبانی نشان از مدیریت به روز و علمی در راستای ایجاد اشتغال دارد که حرکتی بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم به روز شدن آموزش ها در راستای به روز بودن خدمات افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیا به صورت فصلی، آموزش ها نیز باید همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییر نماید.

لازم به توضیح است بزرگترین مرکز آموزش خدمات پس از فروش گلدیران در خاورمیانه و ایران به همت شرکت فنی و مهندسی گلدیران و بر اساس استانداردهای بین المللی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به صورت پایلوت جهت اجرای آموزش های تخصصی به جوانان عزیز راه اندازی گردیده است و سالانه بیش از یک هزار نفر از جوانان مهارتد های فنی و حرفه ای را کسب می کنند.

منبع

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*