۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » مصاحبه ها » مواضع
  • شناسه : 5695
  • 12 ژوئن 2020 - 15:19
  • منبع : شبستان
مجلس یازدهم همدلی میان احزاب را تقویت کند
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

مجلس یازدهم همدلی میان احزاب را تقویت کند

مجلس یازدهم به نحوی عمل کند که همدلی ها تقویت شود و گروه ها و جمعیت های سیاسی احساس بی تفاوتی نکنند و خود را کنار نکشند.

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: مجلس یازدهم به نحوی عمل کند که همدلی ها تقویت شود و گروه ها و جمعیت های سیاسی احساس بی تفاوتی نکنند و خود را کنار نکشند.

حجت الاسلام حسن سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد بهره گیری مجلس یازدهم از احزاب و گروه های سیاسی مختلف گفت: مجلس یازدهم ضروری است تا از تمامی احزاب سیاسی مختلف و ظرفیت های آن بهره بگیرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: کشور باید از تمامی ظرفیت ها برای پیشرفت جامعه اسلامی استفاده کند و احزاب و گروه های سیاسی خود را دخیل در توسعه و رشد کشور بدانند.

وی خاطرنشان کرد: البته درست است که در انتخابات آزاد ممکن است جریانی اکثریتی را در مجلس کسب کنند که در مجلس گذشته و امروز نیز شاهد آن بوده ایم اما مهم این است که چگونه از تمامی ظرفیت های جامعه به خوبی برای رشد و توسعه کشور استفاده کنیم که احساس بی تفاوتی در جامعه و گروه ها و احزاب سیاسی مختلف به وجود نیاید و همه کشور را از خود بدانند و پیشرفت ایران را مایه غرور و عزت خود تفسیر کنند و خدای ناخواسته مشکلات کشور را جدا از خود نبینند.

حجت الاسلام سبحانی نیا اظهار کرد: باید مجلس یازدهم به نحوی عمل کند که همدلی ها تقویت شود و گروه ها و جمعیت های سیاسی احساس بی تفاوتی نکنند و خود را کنار نکشند.

نماینده ادوار مجلس افزود:‌ به هر صورت ما در کشور با شکل گیری انقلاب قایل به یک گروه خاص نبودیم بلکه تمام مردم بودند که تداوم انقلاب را خواستند و انقلاب نیز با تمام گروه ها و احزاب سیاسی جامعه پیش رفته اما ممکن است در مدیریت ها و استفاده از ظرفیت ها گاهی تنگ نظرانه عمل شود و گاهی از تمامی ظرفیت های کارشناسی به خوبی استفاده نشود.

وی گفت: من فکر می کنم مجلس یازدهم برای آنکه موفق باشد باید زمینه را برای بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در جامعه، احزاب و گروه های سیاسی مختلف در راستای منویات امام (ره) و رهبر انقلاب استفاده کند و زمینه تحقق آن را فراهم کند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*