۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » مصاحبه ها
  • شناسه : 717
  • 22 ژوئن 2019 - 3:12
  • منبع : شبستان
مطالبات مردم از مجلس محقق نشد/نمایندگان مقید بر اصول اخلاقی مورد اقبال قرار می گیرند
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

مطالبات مردم از مجلس محقق نشد/نمایندگان مقید بر اصول اخلاقی مورد اقبال قرار می گیرند

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه مطالبات مردم از مجلس محقق نشد، گفت: کاندیداهایی که بتوانند بر معیارهای صحیح اخلاقی و اسلامی مقید باشند طبعا می توانند برای مجلس مفید باشند و مورد اقبال مردم قرار بگیرند.

حجت الاسلام «حسین سبحانی نیا» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور نمایندگان ادوار در انتخابات پیش رو به تجربه نشان داده است که حضور این دسته از نمایندگان در دوره جدید یک سوم از نمایندگان مجلس را تشکیل می دهد که به نظر می رسد در دوره جدید نیز همین میزان ازنمایندگان ادوار گذشته مجلس حضور داشته باشند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از نمایندگان در حوزه های انتخابیه خود دارای پایگاه اجتماعی هستند که طبعا تعدادی از این نمایندگان وارد مجلس شورای اسلامی در دوره جدید می شوند.

حجت الاسلام سبحانی نیا در مورد ویژگی های یک نماینده کارآمد در مجلس شورای اسلامی افزود: سوابق عملکرد نمایندگان در ادوار گذشته، صداقت در عمل، توجه به مطالبات اساسی مردم از ویژگی های یک نماینده کارآمد است که می تواند مورد مطالبه مردم نیز باشد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس ادامه داد: کاندیداهایی که بتوانند بر اساس مطالبات اساسی مردم حرکت کنند و بر معیارهای صحیح اخلاقی و اسلامی مقید باشند طبعا می توانند برای مجلس مفید باشند و مورد اقبال مردم قرار بگیرند.

نماینده مردم نیشابور در شش دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : مردم از عملکرد نمایندگان موجود خیلی رضایت ندارند و آن مطالباتی که مد نظر نمایندگان قرار گرفت الویت مردم نبوده است و قاطعیتی بیشتر از نمایندگان مورد انتظار مردم بوده است تا نمایندگان در برابر برخی کجرویها و انحرافات مانند حقوق های نجومی و تخلفات در بیت المال و سوء استفاده های دیگر جدی تر ایستادگی و مقاومت می کردند.

سفیر سابق جمهوری اسلامی در کشور مغرب با اشاره به برخی سستی های مسئولان اجرایی و انعکاس این امر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برابر برخی کجرویها و سستی های مسئولان این بود که با برخورد جدی تر و بدون ملاحظه کاری اقدام می کردند.

حجت الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد: احساس می شود به خاطر همین شیوه برخورد مجلس با تخلفات صورت گرفته مطالبات مردم از مجلس محقق نشده است به همین جهت نمایندگانی که بر روی مطالبات مردم مانند کار و اشتغال، معیشت و مسایل اخلاقی تاکید کنند و بر سلامت و صداقت مسئولان تاکید کنند مورد اقبال مردم قرار می گیرند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی با این ویژگی ها کارامد خواهد بود امیدواریم خواسته مردم و رهبری در مجلس شورای اسلامی جدید محقق شود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی ملجاء و پناه مردم است و اگر مردم از مجلس دلسرد شوند آسیب بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود به همین دلیل باید بر کارآمدی و مطالبات مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید شود.

وی در مورد حضور خود در مجلس شورای اسلامی در دوره جدید گفت: تصمیمی در این زمینه نگرفتم و هنوز به این ضرورت نرسیدم که باید در مجلس شورای اسلامی باشم احساس می کنم حضور نیروهای جوان با ویژگی هایی که مطرح شد در تشکیل یک مجلس کارآمد موثرتر است./

پایان پیام/

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*