۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » مصاحبه ها » مواضع
  • شناسه : 5697
  • 12 ژوئن 2020 - 15:22
  • منبع : شبستان
نمایندگان مجلس یازدهم شعارهای انتخاباتی را به یاد داشته باشند
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان مجلس یازدهم شعارهای انتخاباتی را به یاد داشته باشند

اولویت مجلس باید توقعات و انتظارات مردم باشد

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه مجلس یازدهم توقعات ویژه ای برای مردم ایجاد کرده است، گفت: نمایندگان مجلس یازدهم شعارهایی که در انتخابات برای مردم قرائت کردند و منجر به انتخاب آنها شد را به یاد داشته باشند.

حجت الاسلام حسن سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اولویت های مجلس یازدهم گفت: در بخش اول طبیعی است که اولویت مجلس باید توقعات و انتظارات مردم باشد و شعارهایی که توسط نمایندگان و کاندیداها در انتخابات برای مردم قرائت کردند که در نهایت منجر به انتخاب منتخبان مجلس یازدهم در این دوره شد را به یاد داشته باشند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم توقعات ویژه ای را برای مردم ایجاد کرده است و با توجه به شرایط تحریمی و خاص کرونا ویروس و مسایل جهانی با مشکلات و محدودیت های خاص اقتصادی در کشور مواجه هستیم و این مسایل همه رسالت و بار مجلس یازدهم را سنگین تر می کند و طبیعی است که باید جزو اولویت های اول مجلس ارایه تصویر مثبت از شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

وی گفت: مردم باید احساس کنند مجلس در مسیری حرکت می کند که بار سنگین گرانی و تورم را سبک کرده است و در این راه گام بر می دارد و این انتظار را طبعا مردم از مجلس دارند و مجلس در قدم اول در این بخش باید گام هایی را بردارد که هماهنگی هایی ایجاد کند تا بخش های اقتصادی، جدی و عملیاتی وارد کار شوند و مردم لمس کنند که مجلس تلاش خود را برای کاهش بار سنگین معیشتی به خرج می دهد تا این بار را سبک کند.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: مجلس باید برای موفقیت در این راه از کارشناسان مجرب در داخل پارلمان استفاده کرده و از سوی دیگر از کارشناسان اقتصادی در کشور ، دولت و مدیران مربوطه به دور از تنش استفاده کند.

وی افزود: مجلس باید به دور از درگیری های موجود شرایط مناسبی را برای آینده کشور در این مرحله بحرانی رقم بزند. در بخش اول مسایل اقتصادی و گرانی ها و افزایش قیمت دلار و سکه که متاسفانه شرایط کشور نیز به آنها بستگی دارد و بار روانی را به کشور تحمیل می کند را سامان دهد.

حجت الاسلام سبحانی نیا اظهار کرد: هر چقدر سکه و دلار دارای نوسان باشد، گرانی ها نیز به تبعیت از آن در نوسان قرار می گیرد؛ به همین جهت مجلس باید توجه ویژه به این امور داشته باشد.

وی گفت: پس از مسایل اقتصادی و معیشتی موضوع اشتغال و شعار سال که رهبر انقلاب بر جهش تولید تاکید کردند از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است تا بتواند اشتغال مولد و تولید را در جامعه فراهم کند و جوانان در بخش های مختلف بتوانند فعالانه وارد میدان کار شوند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبیعی است بحث اشتغال مهم است؛ شرکت ها، کارخانجات و نهادهای تولیدی می توانند در این عرصه موثر باشند و بار روانی مردم را کاهش دهند؛ در حقیقت کار و فعالیت می تواند ثبات و آرامش را در جامعه رقم بزند و این قدم اولیه ای است که توقع می رود از مجلس یازدهم صورت گیرد.

حجت الاسلام سبحانی نیا خاطرنشان کرد: توقع این نیست که مجلس یازدهم بتواند ظرف دو سه ماه تمامی مشکلات را حل کند اما باید جهت گیری به نحوی باشد که آرامش روانی برای جامعه و مردم به وجود بیاید و این کار از عهده مجلس یازدهم باید در ماه های اولیه برآید تا نوعی آرامش را در جامعه ایجاد کند و در درازمدت نیز در جهت استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های کشور از بدنه ایران اسلامی، مراکز علمی و دانشگاهی، مجلس و سایر دستگاه ها به نحو خوبی استفاده کند زیرا حرکت جامعه به سوی اهداف بلند رهبر انقلاب اسلامی با استفاده از تمامی ظرفیت ها میسر است و اینکه بگوییم یک جریان و مجموعه خاصی این موضوع را عملی می کند، قطعا چنین نیست./

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*