۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » رویداد ها
  • شناسه : 5523
  • 19 فوریه 2020 - 19:21
  • نویسنده : حسین سبحانی‌نیا
پیام مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمنان ایران

پیام مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمنان ایران

یادداشت دکتر سبحانی نیا روز جمعه دوم اسفند ماه، یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.مشارکت حداکثری و حضور مردم پای صندوق‌های رای، پشتوانه‌ای قوی و تضمینی برای کارآمدی پارلمان یازدهم است. به دلیل شرایط سخت اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند و مسائل و مشکلات کشور در سطح بین‌المللی، چشم جهان به حضور […]

یادداشت دکتر سبحانی نیا

روز جمعه دوم اسفند ماه، یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.مشارکت حداکثری و حضور مردم پای صندوق‌های رای، پشتوانه‌ای قوی و تضمینی برای کارآمدی پارلمان یازدهم است.

به دلیل شرایط سخت اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند و مسائل و مشکلات کشور در سطح بین‌المللی، چشم جهان به حضور مردم در انتخابات دوخته شده است تا واکنش آنان را ببینند. اگر مشارکت ۵۰ درصد به پایین باشد، جهان و علی‌الخصوص دشمنان ما با تبلیغات رسانه‌ایی خود می‌گویند مردم از انقلاب روی گرداندند.

بنابراین باید با حضور پرشور و نشاط پای صندوق‌ها مشارکتی بالای ۷۰ درصد را رقم بزنیم چراکه این حضور علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، به معنای پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب نیز هست.

رهبری در یکی از سخنرانی‌های اخیر خود چندین توصیه انتخاباتی داشتند که یکی از آنها این بود که هر کس ایران را دوست دارد و امنیت کشور برایش اهمیت دارد؛ در انتخابات شرکت کند. این سخن بسیار مسئله مهمی است، چرا که هر چه تعداد رای دهندها بیشتر باشد و مردم انتخاب شایسته‌ای داشته باشد، تضمینی برای کارآمدی مجلس بعدی و دولت آینده خواهد بود.

فراموش نکنیم مجلس کارآمد از دل انتخاب های درست و مطالعه شده و آگاهانه شکل خواهد گرفت. اگر کارآمدی مجلس آینده برای ما اهمیت دارد باید تلاش کنیم با حضوری پررنگ و پرشور در پای صندوق های رای گام بلندی برای شکل گیری پارلمانی در تراز گام دوم انقلاب برداریم.

* نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*