۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » مواضع
  • شناسه : 5939
  • 30 آگوست 2016 - 11:20
کنسرت ها باید با حفظ شئونات و شاد باشند

کنسرت ها باید با حفظ شئونات و شاد باشند

نماینده سابق مجلس گفت: شادی و نشاط برای جامعه ضروری است و من به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیستم، ولی حرمت و شئونات در کنسرت ها باید رعایت شود. حسین سبحانی نیا نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت، […]

نماینده سابق مجلس گفت: شادی و نشاط برای جامعه ضروری است و من به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیستم، ولی حرمت و شئونات در کنسرت ها باید رعایت شود.

حسین سبحانی نیا نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت یک فرصت برای مرور عملکرد دولت است. دولت یازدهم در این سه سال گذشته، خدمات خوبی را داشته و البته در بخش هایی همچنان انتظاراتی وجود دارد. در حوزه سیاست خارجی و بین المللی موفقیت های خوبی بدست آمده، اما در بخش اقتصادی دولت نتوانسته اقدامات اساسی انجام دهد.

نماینده سابق مجلس درباره راهکار پیشنهادی خود به دولت در حوزه اقتصادی بیان کرد: من احساس می‌کنم دولت نیازمند انسجام بیشتری در تیم اقتصادی است و باید بیش از گذشته از ظرفیت‌های موجود کشور استفاده کند. وقتی ما بخش خصوصی را به عنوان یک بخش مهم اقتصادی کشور می‌دانیم، بنابراین در این بخش باید سرمایه گذاری و اعتماد بیشتری ایجاد کنیم.

سبحانی نیا اظهار داشت: امروز چند میلیاردلار برای سرمایه‌گذاری داخلی توسط دولت در نظر گرفته شده که امید است این مقدار معین در این حوزه سریع تر هزینه و اجرایی شود. در بخش صنعت نیز باید سیستم بانکی تقویت شده و تسهیلات لازم در این بخش ارائه شود. دولت می تواند در بخش های مهم اقتصادی ورود جدی تر و عملیاتی داشته باشد تا از این بن‌بستی که وجود دارد، سریع تر خارج شود.

وی درباره لغو کنسرت‌ها گفت: من مخالف شادی مردم، جوانان و جامعه نیستم، اما این موضوع باید لحاظ شود که مشهد پایتخت معنوی ایران بوده و حرمت امام رضا (ع) باید حفظ شود و کنسرت ها حداقل امکان با شرایط متفاوت تری برگزار شود. البته این بدان معنا نیست که برگزار نشود، بلکه تبعات حاشیه ای برخی از این برنامه ها زیبنده جایگاه مشهد نیست. شادی و نشاط برای جامعه ضروری است و من به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیستم، ولی حرمت و شئونات در کنسرت ها باید رعایت شود.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*