۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » رویداد ها » رویدادهای نیشابور
  • شناسه : 5489
  • 05 دسامبر 2015 - 18:14
بازدید دکتر سبحانی نیا از دانشگاه پیام نور نیشابور
جوانان عامل پیشرفت نیشابور

بازدید دکتر سبحانی نیا از دانشگاه پیام نور نیشابور

حجه الاسلام و المسلمین سبحانی نیا نماینده محترم شهرستان نیشابور در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 10 آذر در دانشگاه نیشابور حضور یافتند و در جلسه مشترکی با دکتر قنوات، رئیس دانشگاه، شرکت کردند.

در این جلسه که با حضور شماری از همراهان ایشان و مدیران دانشگاه برگزار شد، در ابتدا دکتر قنوات ضمن خوش آمدگویی و ابراز خشنودی از حضور حجه الاسلام سبحانی نیا در دانشگاه نیشابور، از مساعدت های ایشان به دانشگاه در دوره های مختلف تشکر و قدردانی کردند و گزارشی از روند فعالیت های دانشگاه ارائه کردند.

ایشان وجود اعضاء هیأت علمی متخصص، پرتحرک و جوان در دانشگاه نیشابور را به عنوان محور تحول و پیشرفت دانستند و ابراز امیدواری کردند با به کارگیری توانمندی های این نیروهای مجرب دانشگاه نیشابور بتواند در مسیر پیشرفت خود به موفقیت هایی روزافزون دست یابد.

دکتر قنوات به پاره ای از مشکلات کنونی دانشگاه از قبیل کمبود فضای فیزیکی و کمبود بودجه عمرانی برای تکمیل پروژه های جاری اشاره کردند و از نماینده محترم نیشابور در مجلس شورای اسلامی درخواست کردند همچون گذشته به حمایت همه جانبه خود از دانشگاه در این خصوص ادامه دهند.

در ادامه حجه الاسلام دکتر سبحانی نیا از حضور در این نشست و مشاهده تلاش ها و فعالیت های دانشگاه ابراز خشنودی کردند و از اقدامات برنامه محور دانشگاه قدردانی نمودند. دکتر سبحانی نیا در سخنان خود به اهمیت تقویت منابع انسانی و افزایش سطح کیفی آموزش عالی اشاره کرده و برخورداری دانشگاه نیشابور از این مزیت را مثبت تلقی کردند. نماینده محترم مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اقدامات و پیگیری های گذشته جهت تأمین اعتبار ساخت پروژه های عمرانی دانشگاه و تعامل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این خصوص اشاره کردند و وعده دادند که همچون گذشته پیگیر های لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.
در انتهای این نشست صمیمی دکتر قنوات از دکتر سبحانی نیا دعوت کردند تا در آینده نیز در دانشگاه حضور یافته و در جلسات گفتگو با دانشگاهیان حضور یابند.

منبع

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*