۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انعکاس رسانه ها » رویداد ها » مصاحبه ها
  • شناسه : 5818
  • 27 اکتبر 2020 - 13:42
خانه ملت جای توهین و بداخلاقی نیست
نماینده ادوار مجلس:

خانه ملت جای توهین و بداخلاقی نیست

بر عملکرد دولت، انتقاد فراوان است اما بیان انتقاد به نحوی که توهین تلقی شده و در شان طرفین نباشد، جایز نیست.

حسین سبحانی نیا با اشاره به اینکه این روزها توهین های بسیاری از سوی نمایندگان مجلس روانه دولت و شخص رئیس جمهوری می شود گفت: بر عملکرد دولت، انتقاد فراوان است اما بیان انتقاد به نحوی که توهین تلقی شده و در شان طرفین نباشد، جایز نیست.

وی افزود: حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشور و بلندترین مقام کشور بعد از رهبر انقلاب است، ادبیات تند برخی نمایندگان نسبت به روحانی، مورد سوء استفاده دیگران چه در داخل چه خارج از کشور هم قرار خواهد گرفت.
بنابراین، اگر قرار بر این است که انتقادی صورت بگیرد، باید منطقی و استدلالی باشد تا موجبات سوءاستفاده بیگانگان از این ادبیات فراهم نشود. این ادبیات تند و توهین آمیز، جایگاهش تریبون مجلس نبوده و اساسا استفاده از آن صحیح نیست.
اکنون که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قرار داریم، مردم تصور می‌کنند که در صورت وجود نداشتن این قبیل توهین‌ها، انتخابات به صورت عملی‌تر و کاربردی‌تر انجام خواهد شد تا در فضای اختلافی که این تضادها را تشدید می کند و هیچ نفعی هم برای مردم ندارد.
افراد سواستفاده‌گر نیز از این درگیری‌ها به نفع خود بهره می‌گیرند. این افراد در هر منطقه‌ای حضور دارند و از گرانی و نبود نظارت بر قیمت اجناس سوءاستفاده کرده و با هر قیمتی که بتوانند، کالا و اجناس را به مردم عرضه می‌کنند. شاید برخی احساس کنند که بیان این نوع ادبیات، تسلی بخش درد مردم خواهد بود اما نه تنها دوای درد مردم نیز بلکه فضا را برای سوءاستفاده افراد سودجو در اقصی نقاط کشور فراهم می‌کند.
هر چه ما بیشتر به سمت این ادبیات برویم، بیشتر از ادبیات منطقی، اخلاقی و درست که باید در فضای سیاسی کشور رواج داشته باشد، دور می‌شویم.
به هر میزان از ادبیات اسلامی و اخلاق‌مدارانه فاصله بگیریم، به سمت ادبیات تند و بی‌منطق سوق پیدا خواهیم کرد. بنابراین مسئولان در هر دستگاه و نهاد اجرایی‌ در کشور باید از دستورات مقام معظم رهبری پیروی کنند تا در کنار یکدیگر در مسیر حل مشکلات کشور و کمک به مردم قرار گیرند.

منبع : خبرآنلاین

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*