۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » انعکاس رسانه ها » مصاحبه ها
  • شناسه : 6092
  • 27 نوامبر 2023 - 21:11
روحانی تلاش می‌کند اما پرچم اصلاحات را دستش نمی‌دهند
سبحانی نیا در گفت‌وگو با «فردا»:

روحانی تلاش می‌کند اما پرچم اصلاحات را دستش نمی‌دهند

فعال سیاسی گفت:در اینکه آقای روحانی و دوستانش تلاش می‌کنند به هر نحوی نیروهایی را در مجلس آینده داشته باشند تا با هم همپوشانی کنند، تردیدی نیست اما این به معنای آن نیست که بتواند جریان اصلاحات را نمایندگی کند. روحانی تلاش می‌کند اما پرچم اصلاحات را دستش نمی‌دهند گروه سیاست سایت فردا: به نظر […]

فعال سیاسی گفت:در اینکه آقای روحانی و دوستانش تلاش می‌کنند به هر نحوی نیروهایی را در مجلس آینده داشته باشند تا با هم همپوشانی کنند، تردیدی نیست اما این به معنای آن نیست که بتواند جریان اصلاحات را نمایندگی کند.
روحانی تلاش می‌کند اما پرچم اصلاحات را دستش نمی‌دهند

گروه سیاست سایت فردا: به نظر می‌رسید که حسن روحانی و کارگزاران دولتش در غیبت اصلاح طلبان قصد دارند خود را قطب مقابل جریان اصولگرا معرفی کنند؛ البته نه قاطبه جریان و اصولگرا. تمرکز آنها بر سوپر انقلابی‌هاست و سعی دارند که با ساخت یک دوقطبی از خود و طیف تندرو اصولگرا مردم را نگران تسری تندروی در جامعه کرده و به نفع خود پای صندوق رای آورند. سوال اما اینجاست که در این امر چقدر موفق خواهند بود؟

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار «فردا» درباره تأثیرگذاری جریان اعتدال با محوریت حسن روحانی بر معادلات انتخابات اسفند گفت: آقای روحانی و مجموعه ای از دوستان او به ویژه نیروهای حزب اعتدال و توسعه قطعا همفکری ها و همراهی هایی با هم داشتند و دارند ولی بعید به نظر می رسد این مجموعه بتواند نمایندگی اصلاحات را در انتخابات آینده به دست بگیرند.

وی افزود: افراد منتقد زیادی در درون اردوگاه اصلاحات نسبت به آقای روحانی و عملکرد دولت او وجود دارد و آنها حاضر نیستند پرچم جریان شان را دست آقای روحانی باشد. البته در اینکه آقای روحانی و دوستانش تلاش می کنند به هر نحوی نیروهایی از همفکران خودشان را در مجلس آینده داشته باشند تا با هم همپوشانی کنند، تردیدی نیست اما این به معنای آن نیست که آقای روحانی بتواند این جریان را نمایندگی کند.

فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: در درون جریان اصلاحات انتقادهای فراوانی نسبت به عملکردها و رفتارهای آقای روحانی، حزب اعتدال و توسعه و عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم وجود دارد، بنابراین فکر نمی کنم آقای روحانی بتواند نمایندگی از طرف جریان اصلاحات در انتخابات پیش رو پیدا کند.

https://www.fardanews.com/fa/tiny/news-1258522

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*