۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » مصاحبه ها » مواضع
  • شناسه : 5526
  • 29 دسامبر 2009 - 19:38

سبحانی نیا:مماشات با سران فتنه ظلم به مردم است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرمت شکنی فتنه گران در روز عاشورای حسینی گفت: ملاحظه و مماشات نظام با سران فتنه ظلم به مردم است. حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: برخورد قاطع با جریان فتنه و سران اصلی آن طبق […]

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرمت شکنی فتنه گران در روز عاشورای حسینی گفت: ملاحظه و مماشات نظام با سران فتنه ظلم به مردم است. حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: برخورد قاطع با جریان فتنه و سران اصلی آن طبق موازین قانونی می تواند به اغتشاشات اخیر خاتمه دهد.

سبحانی خاطر نشان کرد: این جریان در پی اهانت به همه مقدسات با شعارهای براندازی در تهران و برخی شهرهای دیگر در روز عاشورا نشان دادند که با انقلاب و جمهوری اسلامی دشمنی دارند. وی با بیان باید به آشوب ها و آسیب زدن به اموال مردم پاسخ داده شود، تصریح کرد: کوتاه آمدن مسئولان در رسیدگی به پرونده سران فتنه ظلم به مردم است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با فتنه گران وظیفه اصلی دستگاه قضائی است، افزود: مراجع محترم و جامعه روحانیت نیز در این زمینه خواستار برخورد قاطع با سران فتنه اصلی هستند. سبحانی نیا در ادامه با بیان اینکه جریان فتنه مرحله به مرحله به دنبال این هستند که آشوب و بلوا را ادامه بدهند، گفت: این جریان با اقدامات مخرب خود دنبال کسب موقعیت در نظام هستند. این نماینده مجلس تاکید کرد: کشاندن آشوب و فتنه از مرحله به مرحله و از مناسبتی به مناسبت دیگر یکی از تاکتیک های جریان فتنه در کشور است که باید دستگاه بیشتر مواظب رفتار این عوامل باشد.

منبع

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*