۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » انعکاس رسانه ها
  • شناسه : 6062
  • 30 نوامبر 2022 - 9:40
  • منبع : فردا
شنیدن مطالبات به‌حق مردم ضرورت دارد
سبحانی‌نیا:

شنیدن مطالبات به‌حق مردم ضرورت دارد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید باب گفتگو در قالب های مختلف همچون کرسی‌های آزاداندیشی و نشست های چندجانبه گروه ها و جریان ها باز شود تا هر سلیقه ای بتواند دیدگاه ها و نقطه نظراتش را درباره موضوعات گوناگون مطرح کند.

سایت فردا نوشت: محمدباقر قالیباف امروز در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی از ضرورت اصلاح امور سخن گفت و تأکید کرد «اقدامات تروریستی دشمنان ایران نباید بهانه ای برای نادیده گرفتن اعتراضات اصلاح خواهانه جمعی از مردم شود.» مسئله‌ای که باتوجه به وجود ناآرامی‌های اخیر به نظر می‌رسد مسئله‌ای بسیار مهم است.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار فردا درباره ضرورت شنیدن مطالبات اصلاح‌خواهانه مردم گفت: باید باب گفتگو در قالب های مختلف همچون کرسی‌های آزاداندیشی و نشست های گروه ها و جریان ها باز شود تا هر سلیقه ای بتواند دیدگاه ها و نقطه نظراتش را درباره موضوعات گوناگون مطرح کند. این یکی از اقداماتی است که باید در این زمان مورد توجه قرار گیرد.

وی امروز را بهترین فرصت برای برگزاری گفتگوهای جمعی خواند و افزود: اغتشاشگران و تروریست ها اتفاقا می خواهند جلوی گفتگوهای اجتماعی و تبادل نظرهای جمعی را بگیرند بنابراین اگر کسانی که حامی واقعی آزاداندیشی هستند، مراقبت کنند که این مسیر منحرف نشود، قطعا آثار و برکات خوبی به همراه خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تأکید رئیس مجلس شورای اسلامی بر شنیدن مطالبات اصلاح خواهانه مردم، اظهار کرد: این حرف درستی است و خواسته های مردم در یک فضای آرام می تواند مورد توجه مسئولان قرار بگیرد. مسئولان باید با چاره اندیشی زمینه گفتگو و بحث های جمعی را فراهم کنند. بر همین اساس دولت اعلام کرد می خواهد مکانهایی را برای تجمعات و اعتراضات درنظر بگیرد.

سبحانی نیا افزود: برگزاری نشست های دوجانبه و چندجانبه برای شنیدن صدای همه مجموعه ها یا مطالبات به حق و درست اقشار مختلف مردم می تواند مفید واقع شود، البته منوط بر اینکه این مراسم ها با تندروی های بی جا یا اقدامات نفوذی ها منحرف نشود. گاهی احساس می شود جریان هایی می خواهند از این حرکت ها سوءاستفاده کنند چون دست به اقداماتی می زنند که اصل مسئله به حاشیه می رود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*