۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » سخنرانی ها و مجامع
  • شناسه : 5478
  • 02 سپتامبر 2017 - 17:04
  • منبع : صراط:
عدم هماهنگی تیم اقتصادی در دولت دوازدهم
سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

عدم هماهنگی تیم اقتصادی در دولت دوازدهم

دبیر کل کانون نمایندگان ادوار مجلس بابیان اینکه یکی از مشکلات دولت یازدهم ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت بود، گفت: بعد از تعیین تیم اقتصادی جدید هنوز این نگرانی احساس می‌شود که هماهنگی لازم به وجود نیامده و فرماندهی واحدی وجود ندارد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا دبیر کل کانون نمایندگان ادوار مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم اظهار داشت: امیدوارم این دولت در راستای وظایف سنگینی که برعهده دارد موفق باشد.

وی افزود: ما آنچه که امروز مطالبات مردم است و قول‌ها و وعده‌هایی که از جانب دست‌اندرکاران دولت دوازدهم داده شده را بزرگترین وظیفه این دولت می‌دانیم که از جمله آن ساماندهی امور معیشتی مردم، بهبود وضعیت اقتصادی، اشتغال و رونق تولیدات داخلی و مسائلی از این دست است و همچنین دولت باید در راستای حل مشکلاتی که در دولت یازدهم وجود داشت اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

سبحانی‌نیا بابیان اینکه یکی از مشکلات دولت یازدهم ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت بود که باعث می‌شد تلاش‌ها نتیجه‌ای را در بر نداشته باشد،‌ تصریح کرد: این دولت باید تلاش کند که آن ضعف‌ها برطرف شود و از جمله آن ضعف‌ها بحث هماهنگی در تیم اقتصادی دولت است.

وی ادامه داد: این‌یکی از دغدغه‌های مردم است و بعد از تعیین تیم اقتصادی جدید هنوز این دغدغه و نگرانی احساس می‌شود که آن هماهنگی لازم در تیم اقتصادی وجود نیامده و فرماندهی واحدی در تیم اقتصادی وجود ندارد.

دبیر کل کانون نمایندگان ادوار مجلس افزود: آقای رئیس‌جمهور وقتی از ایشان در مورد فرماندهی تیم اقتصادی سؤال می‌شود می‌گویند حدود ۲۰۰ جلسه در دولت یازدهم در این مورد داشتیم ولی اینکه فقط جلسات رئیس‌جمهور و بودن ایشان این هماهنگی را در تیم اقتصادی ایجاد کند جای بحث است. کما اینکه دیدیم حاصلی در برنداشت. اگر دولت دوازدهم نیز فقط به جلسات اکتفا کند خیلی نمی‌شود به هماهنگی در تیم اقتصادی دولت امیدوار بود.

وی بابیان اینکه هرکدام از وزرا و معاونین اقتصادی نگاه واحدی دارند، خاطرنشان کرد: ولی درعین‌حال باید در یکجا حرف آخر زده شود و در این زمینه باید هماهنگی جدی انجام شود ولی تاکنون این نگرانی وجود دارد تیم اقتصادی کماکان هماهنگی لازم را نداشته باشد.

سبحانی‌نیا تأکید کرد: رئیس‌جمهور باید این هماهنگی را به‌طورجدی از تیم اقتصادی مطالبه کند تا این کشمکش‌ها باعث هدر رفتن نیرو در حوزه اقتصادی نشود و شاهد آثار بهتری از وضع موجود و تلاش‌هایی که در آینده انجام می‌شود باشیم.

دبیر کل کانون نمایندگان ادوار مجلس در پایان با اشاره به ایجاد کارگروه‌های جدیدی در تشکل متبوع خود اظهار داشت: کانون نمایندگان ادوار مجلس در حال راه‌اندازی کمیته‌هایی در حوزه‌های سیاست خارجی، انرژی، بهداشت و مسائل دیگر است و اکنون در حال تفکیک نمایندگان در این کارگروه‌ها هستیم.

وی افزود: محل این کانون در داخل مجلس و زیر نظر حوزه ریاست مجلس و چون یک تشکل سیاسی است با مجوز وزارت کشور فعالیت می‌کند.

 

منبع

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*