۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انعکاس رسانه ها » مصاحبه ها
  • شناسه : 5998
  • 28 دسامبر 2021 - 13:02
لاریجانی خود را خرج اصلاح‌طلبان نمی‌کند، از هاشمی هم الگو نمی‌گیرد
سبحانی‌نیا:

لاریجانی خود را خرج اصلاح‌طلبان نمی‌کند، از هاشمی هم الگو نمی‌گیرد

گروه سیاسی فردا: برخی کارشناسان و صاحب نظران سیاسی علی لاریجانی را لیدر منتقدان دولت رئیسی می دانند و معتقدند او راهی را که هاشمی زمان دولت احمدی نژاد طی کرد، در دوره کنونی خواهد پیمود و در کسوت منتقد وضع موجود ظاهر خواهد شد.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با فردا درباره مدل جدید سیاست ورزی علی لاریجانی گفت: آقای لاریجانی عزم بر حضور در عرصه سیاسی کشور دارد و البته در این عرصه رقبای تندی هم در مقابلش هستند.

وی افزود: هم اکنون ترکیبی از فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب آقای لاریجانی را همراهی و حمایت می کنند اما فکر نمی کنم آقای لاریجانی بخواهد نقش مرحوم هاشمی را بازی کند و لیدر اصولگرایان و اصلاح طلبان منتقد وضع موجود باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: آقای لاریجانی در عین حال که منتقد است ولی به یکسری اصول معتقد است بنابراین به نظر نمی رسد چنین تصمیمی داشته باشد که آن اصول را زیر پا بگذارد و لیدر تمام جریان منتقد بشود ولو اینکه منتقدان تند نیز در بین آنها باشند و بخواهد به هر قیمتی آنها را با خودش داشته باشد.

وی حضور در صحنه سیاسی را جزء برنامه های علی لاریجانی خواند و افزود: امروز مجموعه هایی هستند که منتقد جریان موجود حاضر در دولت هستند یا فردی را ندارند که در زیر چتر او سینه بزنند و حرکت کنند بنابراین فکر می کنند آقای لاریجانی گزینه مناسبی است که می تواند خواسته های آنها را به نحوی تأمین کند و آنها در عین حال این حرکت را حمایت می کنند اما شخص آقای لاریجانی چنین نیتی ندارد که به هر قیمتی در صحنه سیاسی حاضر باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره نگاه علی لاریجانی به حمایت اصلاح طلبان از او یادآور شد: فکر نمی کنم آقای لاریجانی بپذیرد آن طور که آنها مایل هستند عمل کند چون در وضع موجود خیلی اوضاع به نفع آنها نیست، ضمن آنکه آقای لاریجانی نیز بعید است که خود را خرج آنها کند.

وی درباره الگوگیری علی لاریجانی از مرحوم هاشمی رفسنجانی بیان کرد: این طور نخواهد شد چون آقای لاریجانی در وضع موجود نه جایگاه آقای هاشمی را دارد و نه اینکه پایبندی به اصول و رهبری این اجازه را به او می دهد که بخواهد آن نقش را ولو به قیمت جدایی از بعضی اصول به عهده بگیرد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*