۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » رویداد ها » مصاحبه ها » مواضع
  • شناسه : 641
  • 03 آوریل 2019 - 18:24
  • منبع : شبستان
مردم در ۹ دی پاسخ جریانات باطل را دادند
دبیرکل ادوار نمایندگان

مردم در ۹ دی پاسخ جریانات باطل را دادند

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت و آگاهی مردم است، گفت: مردم با حضور گسترده در این روز پاسخ محکمی به جریانات باطل دادندتبین این روز می تواند نسل جوان را با تصمیم ها و شگردهای نظام سلطه آشنا کند.

«حجت الاسلام حسن سبحانی نیا» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد لزوم تبین ۹ دی گفت: ۹ دی روز بصیرت و آگاهی مردم است روزی که مردم با حضور گسترده بعد از شناخت اهداف نظام استکباری امریکا و انگلیس و عوامل آنها و تمام کسانی که امید از هم پاشیدگی نظام را داشتند، توطئه های آنها را خنثی کردند.

نماینده مجلس از حوزهٔ نیشابور در شش دوره (دوم، سوم، چهارم ، هفتم، هشتم ونهم) افزود: دشمن در سال ۸۸ با طرح موضوع تقلب در انتخاباتی که مشارکت حداکثری را داشت سعی در زیر سوال بردن نظام جمهوری اسلامی را داشت که بعضی چشم بسته در این صحنه وارد شدند و نیم امیدی را به دشمنان القا کردند که شکست انقلاب اسلامی به نتیجه می رسد، اما بتدریج مرم مومن و مسلمان از این موضوع جدا شدند و در ۹ دی با حضور خود خط بطلانی بر اهداف نظام استکبار کشیدند.

حجت الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در این روز پاسخ محکمی به جریانات باطل دادند و روز بعد رسانه های جریان استکباری اعلام کردند که با این مردم نمی توان برای جمهوری اسلامی ایران کاری کرد و خودشان به این نتیجه رسیدند که تمام توطئه های آنها با شکست مواجه شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم در مورد لزوم تبین این روز بعد از گذشت چند سال اظهار کرد: تبین این روز برای نسلی که سال ۸۸ را تجربه نکرده و ندیده است می تواند نسل جوان را با تصمیم ها و شگردهای نظام سلطه آشنا کند و برای نسل امروز مفید است.

وی ادامه داد: دشمن همیشه در کمین است و سعی می کند با نقطه های قوت جمهوری اسلامی را به ضعف بکشد و در جهت تضعیف نظام و خدشه وراد کردن بر آن اقدام کند.

حجت الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد: این توطئه های دشمنان همیشه بوده است زیرا دشمنی که همیشه شکست خورده و توطئه هایش خنثی شده است همیشه مترصد جبران و انتقام است و این موضوع باید به اطلاع نسل جوان امروز برسانیم و این آمادگی در تمام اقشار جامعه باید باشد تا انقلاب اسلامی مراحل تکامل خود را طی کند.

وی در مورد درسها و تجارب این روز تاکید کرد: رمز پیروزی در برابر دشمن همیشه وحدت است و هوشیاری مردم همیشه موجب شکست دشمن می شود و حضور مردم بی تقاوت نسبت به دشمن نمی تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند و اگر مردم اینگون بودند ۹ دی بوجود نمی آمد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم تصریح کرد: هوشیاری و بیداری مردم ، دشمن شناسی و حضور نیروهای مومن و انقلابی شرط اصلی در پیدایش این روز بود./

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*