۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » جلسات و نشست ها
  • شناسه : 5941
  • 03 ژوئن 2021 - 11:38
  • منبع : ایسنا
نشست هم اندیشی ستاد اقتصاددانان و صنعتگران حامی رئیسی برگزار شد

نشست هم اندیشی ستاد اقتصاددانان و صنعتگران حامی رئیسی برگزار شد

اولین نشست هم اندیشی روسای کمیته های ستاد اقتصاددانان و صنعتگران حامی رئیسی با هدف تببین و بررسی راهکارهای رفع مشکلات و موانع حوزه صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور روسای کمیته های مختلف این ستاد، استاتید دانشگاه، تلاش گران و فعالین حوزه صنعت و اقتصاد و نمایندگان ادوار مجلس همچون علی وقفچی، سبحانی نیا و مجید منصوری بیدکانی برگزار شد، حاضرین به تببین راهکارهای رفع مشکلات حوزه صنعت و اقتصاد کشور و تشریح وظایف کمیته های اقتصادی ستاد پرداختند.

در این نشست کمال اکبری مسئول ستاد مرکزی ستاد اقتصاددانان و صنعتگران حامی آیت الله رییسی ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: باتوجه به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری است این مهم به عنوان اولیوت اول دغدغه ما خواهد بود.

وی افزود: ان شاالله این دوره از انتخابات پرشور برگزار خواهد شد، در این شور انتخاباتی ماهم به حمایت از کاندیدای اصلح و مورد قبول یعنی آیت اله رییسی خواهیم پرداخت، همه ما با رزومه کاری ایشان و شخصیت برجسته ایشان آشنایی داریم، باتوجه به دغدغه های مشترک اقتصاد دانان و صنعتگران به حوزه امور زیربنایی توجه لازم را خواهیم داشت چرا که این مهم از جمله موارد مورد تاکید آیت الله رییسی می باشد.

در این جلسه پس از اینکه به وظایف کمیته ها و حیطه کاری آن ها و همچنین به تبیین مسیر راه ستاد پرداخته شد، حاضرین به از برخی چالش های حوزه کاری خود پرداختند و گلایه هایی که در حوزه مختلف اقتصادی وجود دارد را مطرح کردند.

در ادامه حسین سبحانی نماینده مردم نیشابور در مجلس نهم و رییس ستاد ملی حکمت عنوان کرد: مسئله مهم این دوره از انتخابات مسئله اقتصاد است، شما فعالین این حوزه می توانید به رفع چالش هایی همچون مشکل اشتغال، بازار سرمایه کمک کنید.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه دونفر از کاندیداها در این دوره از انتهابات شخصیت‌های اقتصادی هستند و به مسائل اقتصادی می پردازند شما عزیزان باید در این حوزه به حمایت از کاندیدای خودتان یعنی آیت لله رییسی بپردازید، اگرچه ایشان به مسائل کلان کشور اشراف دارند و ولی لازم است اگر به نکات ظریف اقتصادی اشاره می شود ما به حمایت از ایشان بپردازیم.

دبیر کل کانون نمایندگان ادوار مجلس عنوان کرد: پرداختن به برنامه ها و همچنین تشریح چگونه اجرا شدن برنامه ها برای مردم بسیار مهم است، تا مردم بدانند کاندیدای ما برای مثال در چنین حوزه ای توانایی دارد.

این نماینده ادوار مجلس اضافه کرد: الحمدالله شخصیت و عملکرد آقای رییسی بسیار شفاف و روشن است و البته قابل دفاع، ساده زیستی، عدالت طلبی و فساد ستیزی ایشان بسیار روشن است پس ضمن حمایت باید توجه کنیم که دشمن و معاندین انقلاب نیز در این فرصت تلاش می کند تا مشکلاتی بر سر راه ما ایجاد کند که باید توجه لازم را نیز به این موضوع داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، اسامی رؤسای کمیته های این ستاد که در این نشست حضور داشتند به شرح زیر است:

ریاست ستاد: ستاد دکتر کمال اکبری
معاون هماهنگ کننده ستاد : حمید نوبهار
معاون پشتیبانی : محمدرضا مجیدیان راد
کمیته صنعت و فناوری: دکتر میعاد صالحی
کمیته بورس : دکتر عظیم ثابت
کمیته بیمه : دکتر جواد میرطاهر
کمیته رفاه و تامین اجتماعی : دکتر علیرضا امیرپور
کمیته اقتصاد سیاسی : دکتر علی مدد سلیمانی
کمیته تحول اقتصادی : دکتر محمد علیزاده
کمیته بانک: دکتر ناصر شاهباز
کمیته صنعت خودرو: دکتر محسن برادران ناقدی
کمیته نفت و گاز و پتروشیمی: دکتر وحید باقری
کمیته بازرگانی : دکتر علی دانا
کمیته گردشگری وصنایع دستی : دکتر محمد ثابت اقلیدی
کمیته مشاوران: دکتر مصطفی دعاگویی
کمیته تبلیغات و رسانه: حسین یزدی

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*