۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » مصاحبه ها
  • شناسه : 5893
  • 14 جولای 2014 - 14:40
پشت بام خانه ها پر از دیش ماهواره هاست/ صدا و سیما کیفیت برنامه هایش را افزایش دهد
سبحانی عضو هیأت رئیسه مجلس:

پشت بام خانه ها پر از دیش ماهواره هاست/ صدا و سیما کیفیت برنامه هایش را افزایش دهد

سینماپرس: عضو هیات رییسه مجلس گفت:پشت بام خانه ها از بی کیفیتی برنامه های صدا و سیما پر از دیش ماهواره شده است. حسین سبحانی نیا در گفت و گویی، درباره انتقاد برخی از نمایندگان در بی تاثیر بودن نظارت نمایندگان بر سازمان صدا و سیما گفت: قوای سه گانه بر صدا و سیما نظارت […]

سینماپرس: عضو هیات رییسه مجلس گفت:پشت بام خانه ها از بی کیفیتی برنامه های صدا و سیما پر از دیش ماهواره شده است.

حسین سبحانی نیا در گفت و گویی، درباره انتقاد برخی از نمایندگان در بی تاثیر بودن نظارت نمایندگان بر سازمان صدا و سیما گفت: قوای سه گانه بر صدا و سیما نظارت دارند و از هر قوه دو نماینده در هیات نظارت بر صدا و سیما عضو است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با بیان اینکه اگر ایرادی به نحوه فعالیت صدا و سیما و برنامه های آن هست باید از سوی این هیات مورد توجه قرار گرفته و به صدا و سیما تذکر داده شود افزود: تذکر نمایندگان نیز ضمانت اجرایی دارد و کسی نمی تواند نماینده ای را از تذکر منع کند.

وی در ادامه درباره ضرورت اصلاح قانون استفاده از ماهواره نیز گفت: برای اصلاح این قانون یا دولت با ارایه لایحه باید پیش قدم شود و یا مجلس با ارایه طرح.

این عضو هیات رییسه مجلس یادآور شد: نیروی انتظامی یا دستگاه های ناظر دیگر باید به طور جدی تر موضوع را پی گیری کنند و این قانون را عملیاتی تر و جدی تر دنبال کنند.

سبحانی نیا گفت: اگر برنامه های صداو سیما خوب و جاذب باشد کشش مردم به برنامه های ماهواره کم شده و به شبکه های داخلی گرایش پیدا می کنند.

وی افزود: اگر قرار است استفاده از ماهواره آزاد باشد باید چارچوب آن مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه زمانی محدودیت بود و کسی جرات نمی کرد ماهواره نصب کند افزود: قطعا هرچه صدا و سیما بهتر عمل کند و برنامه قوی تر بسازد می تواند در کاهش گرایش مردم به برنامه های ماهواره موثر باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*