۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انعکاس رسانه ها
  • شناسه : 5882
  • 25 می 2014 - 13:52
گزارش تسنیم از تغییرات ترکیب هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم

گزارش تسنیم از تغییرات ترکیب هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم

گزارش تسنیم از تغییرات ترکیب هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم خبرگزاری تسنیم: هیئت رئیسه سال سوم مجلس نهم فقط دو تغییر نسبت به هیئت رئیسه سال دوم دارد، بر این اساس مهرداد بذرپاش بین دبیران جایگزین شاهین محمدصادقی و بهروز نعمتی نیز بین ناظران جایگزین عبدالرضا مصری شدند. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری […]

گزارش تسنیم از تغییرات ترکیب هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم
خبرگزاری تسنیم: هیئت رئیسه سال سوم مجلس نهم فقط دو تغییر نسبت به هیئت رئیسه سال دوم دارد، بر این اساس مهرداد بذرپاش بین دبیران جایگزین شاهین محمدصادقی و بهروز نعمتی نیز بین ناظران جایگزین عبدالرضا مصری شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درحالی به انتخاب هیئت رئیسه مجلس اختصاص داشت که علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد و حجت‌الاسلام ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر نیز به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند و از این حیث، ترکیب اعضای اصلی هیئت رئیسه مجلس بدون تغییر ماند.

این در حالی است که دبیران هیئت رئیسه مجلس، شاهد یک تغییر در ترکیب شش‌نفره خود بودند که بر این اساس، مهرداد بذرپاش توانست برای نخستین بار در سابقه نمایندگی خود گوی سبقت را از سایر کاندیداها برباید و جایگزین شاهین محمدصادقی شود که در رقابت با سایر کاندیداها، نتوانست نظر نمایندگان مجلس را به ابقای خود جلب کند.

در این میان، ضرغام صادقی با ۱۹۰ رأی توانست عنوان محبوب‌ترین دبیر هیئت رئیسه را به خود اختصاص دهد و محمدحسین فرهنگی با ۱۸۸ رأی، مهرداد بذرپاش با ۱۶۷ رأی، محمد دهقان با ۱۴۹ رأی، علیرضا منادی با ۱۲۹ رأی و حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا با ۱۲۰ رأی جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

از سوی دیگر، جمع سه‌نفره ناظران هیئت رئیسه مجلس شاهد یک تغییر بود. ناظران هیئت رئیسه در این دوره، عبدالرضا مصری را در جمع خود ندارند و به‌جای وی بهروز نعمتی توانست با ۱۱۲ رأی به‌عنوان عضو سوم جایگزین عبدالرضا مصری باسابقه‌ای شود که ترجیح داده بود در این دوره کاندیدا نشود. سید شریف حسینی با ۱۳۹ رأی و محمد آشوری با ۱۳۲ رأی نیز نفرات اول و دوم ناظران هیئت رئیسه مجلس شدند.

بر این اساس، در هیئت رئیسه سال سوم مجلس نهم، فقط دو تغییر نسبت به هیئت رئیسه سال دوم صورت گرفت و مهرداد بذرپاش بین دبیران جایگزین شاهین محمدصادقی و بهروز نعمتی نیز جایگزین عبدالرضا مصری شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*