۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخاب سردبیر » سبحانی نیا +
  • شناسه : 5899
  • 04 جولای 2014 - 14:52
یادداشت فیس بوکی سبحانی نیا برای سالروز ورود امام رضا(ع) به نیشابور

یادداشت فیس بوکی سبحانی نیا برای سالروز ورود امام رضا(ع) به نیشابور

به گزارش سرویس شبکه های اجتماعی شفاف، حجت الاسلام والمسلمین حسین سبحانی نیا نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه وعضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در فیس بوکش نوشت: روز دهم تیر ماه هر سال که مقارن است با روز ورود حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا به نیشابور بنام روز ملی خراسان نام […]

به گزارش سرویس شبکه های اجتماعی شفاف، حجت الاسلام والمسلمین حسین سبحانی نیا نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه وعضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در فیس بوکش نوشت: روز دهم تیر ماه هر سال که مقارن است با روز ورود حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا به نیشابور بنام روز ملی خراسان نام گذاری شده است.

همه ساله در این روز سه مراسم نمادین در سه نقطه شهرستان نیشابور برگزار میشود؛ اولی در روستای فدیشه و سپس در شهر نیشابور و در نهایت در شهر قدمگاه،که با استقبال پر شور مردم و مسولین شهرستان مواجه میشود. چنین استقبال گرمی از این روز عزیز یکی از نشانه های ولایتمداری و عشق مردم شریف نیشابور به اهل بیت علیهم السلام میباشد.

در هنگام عزیمت امام هشتم از نیشابور به مرو بنا به درخواست مردم و علمای آن روزگار نیشابور حدیث شریف سلسله الذهب «کلمه لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی. بشروطها و انا من شروطها» هدیه آن همام به مردم نیشابور بود که حدود دوازده الی بیست وچهار هزار قلمدان مرصع آن حدیث شریف را ثبت و ضبط نمودند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*