۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » خاطرات
  • شناسه : 6011
  • 21 ژانویه 1989 - 5:36
سفر جناب آقاي هاشمي رفسنجاني به نيشابور در دوران رياست جمهوري
خاطرات روزانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی/ سال ۱۳۶۷/ کتاب «پایان دفاع ، آغاز بازسازی»
خاطرات هاشمی :

خاطرات روزانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی/ سال ۱۳۶۷/ کتاب «پایان دفاع ، آغاز بازسازی»

ساعت هفت و نیم صبح به مجلس رسیدم . در گزارش‌ها مطلب مهمی نبود. تا ساعت ده صبح در جلسه علنی بودم. به دفترم برگشتم. [آقای حسن رضایی دوبنداری] نماینده اندیمشک آمد و گفت می‌خواهند از وزیر کشور درباره مسائل خوزستان سئوال کنند. آقای احمد ناطق نوری [نماینده نور] آمد و برای کمک به مدعیان […]

ساعت هفت و نیم صبح به مجلس رسیدم . در گزارش‌ها مطلب مهمی نبود. تا ساعت ده صبح در جلسه علنی بودم. به دفترم برگشتم. [آقای حسن رضایی دوبنداری] نماینده اندیمشک آمد و گفت می‌خواهند از وزیر کشور درباره مسائل خوزستان سئوال کنند. آقای احمد ناطق نوری [نماینده نور] آمد و برای کمک به مدعیان اطلاع از دفینه‌های باستانی توصیه کرد. آقای [یدالله] اسلامی نماینده بافت آمد. درباره کیفیت برخورد با متقاضیان امتیاز انتشار نشریه در کمیسیون مربوط پرسید. گفتم قانون مطبوعات اجرا شود.

ظهر آقایان [محمدرضا] باهنر، [اسماعیل] فردوسی‌پور و [حسین] سبحانی‌نیا آمدند. درباره ریاست جمهوری، قوه قضایه و سیاست‌های جاری مذاکره شد. عصر آقایان شاهمرادی و استکی از صنایع هسته‌ای آمدند. درباره هماهنگی تحقیقات با انرژی هسته‌ای صحبت شد؛ گفتم همکاری کنند. آقای عبدالله نوری آمد. گزارش پیشرفت کار کمیسیون بررسی ادغام و هماهنگی نیروهای مسلح را داد. از حرکت‌های مرموز علیه روحانیت انتقاد و چاره‌جویی کرد؛ راهکارهایی مورد توجه قرار گرفت.

بعد از نماز مغرب و عشاء، جمعی از سران جریان رادیکال آمدند. اظهار وفاداری و آمادگی همکاری در اجرای سیاست‌ها نمودند و خواستار ادامه راه همکاری شدند. گفتم مسئله مهم ما تأمین زندگی و رفاه مردم است و از بعضی شعارهای افراطی و غیر واقع بینانه انتقاد کردم. قرار شد راهکارهای اقدامات هیأت بررسی شود؛ آقایان‌هادی خامنه‌ای و [اسدالله] بیات، [عبدالواحد] موسوی لاری، [محمد] سلامتی، [ابراهیم] اصغر زاده، [محسن] نوربخش و … بودند.

ساعت هشت و نیم به خانه رسیدم. مصاحبه [سعید شاهسوندی] یکی از سران منافقین را که در [عملیات] مرصاد دستگیر شده گوش دادم؛ جالب و مفید است. بچه‌ها مهمان بودند. تنهایی شام خوردم.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*