۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » خاطرات
  • شناسه : 6009
  • 27 ژانویه 1992 - 5:29
  • منبع : مرکز اسناد آیت الله هاشمی
سفر جناب آقاي هاشمي رفسنجاني به نيشابور در دوران رياست جمهوري
خاطرات روزانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ سال ۱۳۷۰؛ کتاب سازندگی و شکوفایی
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۷۰

خاطرات روزانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ سال ۱۳۷۰؛ کتاب سازندگی و شکوفایی

دیشب برف بارید ولی خیابان‌ها مشکلی نداشت. ساعت هشت و ربع به دفترم رسیدم. ساعت نُه صبح، اعضای کمیته [حمایت از انتفاضه] فلسطین آمدند. درباره تشکیل دبیرخانه دایم بحث شد. قرار شد صبر کنیم تا شورای نگهبان نظر بدهد؛ مُحتمل است که به دلیل تداخل وظایف، مخالفت شود و نظر رهبری را هم بخواهیم. پنج […]

دیشب برف بارید ولی خیابان‌ها مشکلی نداشت. ساعت هشت و ربع به دفترم رسیدم. ساعت نُه صبح، اعضای کمیته [حمایت از انتفاضه] فلسطین آمدند. درباره تشکیل دبیرخانه دایم بحث شد. قرار شد صبر کنیم تا شورای نگهبان نظر بدهد؛ مُحتمل است که به دلیل تداخل وظایف، مخالفت شود و نظر رهبری را هم بخواهیم.

پنج نفر از سران گروه مستقل مجلس آمدند. برای تشکیل جمعیت رسمی و فعالیت در انتخابات تهران مشورت کردند و کمک خواستند. آقایان زمانیان، سیدزاده، [غلامعلی] شهرکی، شهریاری و [علی] عوض‌زاده و بعضی‌ها هم راجع به حوزه‌های انتخابی خود درخواست داشتند. به آقای شهرکی گفتم، مزاحم امور عمران سیستان نباید شد.

آقایان [غلامعباس] زایری و [عباس] عباسی، نمایندگان بندرعباس آمدند. انتقاداتی به مدیریت [منطقه آزاد] قشم داشتند. قرار شد دستور بازرسی بدهیم. راجع به انتخابات هم مطالبی گفتند. آقای [حسین] سبحانی‌نیا، نماینده نیشابور آمد. برای امور فرهنگی و اقتصادی منطقه استمداد کرد و تذکراتی داشت. هیئت امنای [دانشگاه] شاهد جلسه داشت؛ مصوباتی داشتیم.

عصر آقایان [محمود] واعظی و [علیرضا] شیخ عطار آمدند. عازم سفر به قزاقستان‌هستند. درباره سیاست‌ها و تاکتیک‌های برخورد با جمهوری‌های جدید شوروی‌سابق صحبت شد. تا ساعت هشت شب کارها را انجام دادم و به خانه آمدم.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*