۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » مصاحبه ها
  • شناسه : 5667
  • 12 دسامبر 2015 - 1:20
دیدار اصلاح‌طلبان با شورای نگهبان رفع بدبینی می‌کند
سبحانی نیا:

دیدار اصلاح‌طلبان با شورای نگهبان رفع بدبینی می‌کند

ایسنا/ یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت دیدار چهره‌های اصلاح طلب با اعضای شورای نگهبان را به رفع برخی از سوء تفاهم‌ها و بدبینی‌ها و فراهم شدن بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه کمک کننده دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: قاعدتا هدف شورای نگهبان رفع صلاحیت همه کاندیداهای اصلاح طلب نیست.
وی افزود:‌طبیعی است ضوابط و مقرراتی وجود دارد که چهره‌ها و کاندیداهای اصلاح طلب باید به آن ضوابط التزام عملی داشته باشند تا بدین ترتیب حداقل شرایط لازم برای حضور آنان در انتخابات به شورای نگهبان اثبات شود.
نماینده مردم نیشابور در مجلس ادامه داد: چهره‌های سیاسی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند نباید انتظار تایید صلاحیت از شورای نگهبان داشته باشند. اصلاح طلبان نیز نباید در صدد عبور دادن این افراد از فیلتر شورای نگهبان باشند، شورای نگهبان تحت تاثیر فضاها و جوسازی‌ها قرار نخواهد گرفت.
این عضوشورای مرکزی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در عین حال بر این باور است که دیدار اصلاح طلبان با اعضای شورای نگهبان به معنای فشار به این شورا برای تایید صلاحیت آنان نیست بلکه در حکم تبادل نظر و رفع برخی از ابهامات است.
این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خطاب به اعضای شورای نگهبان پیشنهاد داد: توجه داشته باشید به صرف انتصاب افراد و چهره‌های سیاسی به جریان اصلاح طلبی نباید کاندیداها رد صلاحیت شوند. چرا که در جریان اصلاح طلب نیز نیروهای معتدل با سابقه‌ی مثبت سیاسی و انقلابی و منطقی حضور دارند که در مجلس ششم وفتنه ۸۸ نیز هیچ نقشی نداشتند. اگر از این طیف اصلاح طلبان فردی کاندیدا شود نباید با نگاه بدبینانه به آنان نگریسته و رد صلاحیت شود.

منبع

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*