۞ چرا سامانه خدمت :
سامانه خدمت ، راهکاری است برای تکریم مردم عزیز برای تسهیل در اخذ راهنمایی و مشاوره ، خدمات غیر حضوری و ارتباط در این ایام که به واسطه کرونا ضرورت دارد بیشتر از پیش با استفاده از فضای مجازی این مسائل گسترش یابد | اپلیکیشن خدمت ، راهکاری است برای تسهیل ارتباط با دکتر سبحانی نیا

موقعیت شما : صفحه اصلی » نطق پیش از دستور
  • شناسه : 339
  • 27 مارس 2019 - 2:29
  • منبع : رورزنامه رسمي
تقدير و تشكر از مجلس محترم خبرگان بخاطر انتخاب شايسته و به موقع مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مد ظله العالي به عنوان رهبر و جانشين حضرت امام(ره)
سه شنبه 6/4/1368 شماره 13049

تقدير و تشكر از مجلس محترم خبرگان بخاطر انتخاب شايسته و به موقع مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مد ظله العالي به عنوان رهبر و جانشين حضرت امام(ره)

روزنامه رسمي ـ مذاكرات جلسة علني شوراي اسلامي ـ جلسة 120 سه شنبه 6/4/1368 شماره 13049 عرض تسليت به مناسبت رحلت رهبر كبير انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام رضوان الله تعالي عليه بزرگداشت سالگرد انفجار دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي و شهادت جمعي از بهترين ياران امام و انقلاب. سفر رياست محترم جمهوري اسلامي ايران به اتحاد جماهير شوروي و پايمدهاي مثبت آن. تقدير و تشكر از مجلس محترم خبرگان بخاطر انتخاب اشيسته و به موقع مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مد ظله العالي به عنوان رهبر و جانشين حضرت امام(ره)

حسين سبحاني نيا ـ بسم الله الرحمن الرحيم و به نستعين. عن امير المؤمنين عليه السلام: اما الدنيا فبعدك مظلمه و اما الاخره فبنور و جهك مشرقه.
رحلت جانگداز رهبر كبير انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام امت رضوان الله تعالي عليه را به پيشگاه مقدس امام زمان ارواحنا له الفداء و رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران حضرت ايه الله خامنه اي و بيت مكرم آن بزرگوار و مردم شريف ايران تسليت عرض مي كنم. در نيمه شب يكشنبه ۱۴ خرداد ۶۸ خورشيد فروزاني غروب كرد كه گرمي دلهاي خدا جوي همگي مسلمانان جهان و پرفروغترين ستارة ملكوتي معاصر در عالم اسلام پس از حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف بود. اختر تابناكي افول كرد كه روشني بخش انديشة صدها ميليون مسلمان عاشق پاكباخته سراسر گيني بود. و روح بزرگي به ملكوت اعلي پيوست كه ارواح امت جاهني اسلام و شيفتگان اين مكتب رهائي بخش از او گرمي و در پرتو عظمت آن روح الهي و ملكوتي نيرو مي گرفتند و عشق و خلوص و عرفان و جهاد را مي آموختند. اينك آن مقتدا و مراد در ميان ما نيست ولي راهش پيش روي ما است. اميد آن كه طي ان با صلابتي امام گونه و به مدد ايمان، خلوص، همت، تلاش، مقاومت، صبر و برباري و هوشياري مردم عزيزمان انجام پذيرد.
نكتة دوم: روز چهارشنبه مصادف است با سالگرد انفجار دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي و شهادت جمعي از بهترين ياران امام و انقلاب. حادثة هفتم تير در شرايطي رخ داد كه چند روز قبل از آن مجلس شوراي اسلامي راي به عدم كفايت سياسي رئيس جمهوري وقت بني صدر خائن داده بود و او با خيانتهايش به دشمنان پيوسته و در خانة امن منافقين زندگي مي كرد. همة دشمنان انقلاب از قدرتهاي بزرگ تا ارتجاع منطقه و مخالفين داخلي مي پنداشتند با اين حادثه و شرائطي كه كشور دارد عمر انقلاب به پايان خواهد رسيد. ولي به كوري چشم آنان بهشتي رحمه الله عليه شجره طيبه انقلاب را عميقاً آبياري كرد و انقلاب با لطف خداوند پر صلابت تر از قبل به راهش ادامه داد. ياد همه آن عزيزان گرامي و راهشان پر رهرو باد.
نكتة سوم، سفر هيات عالي رتبه جمهوري اسلامي ايران به رياست حضرت حجت الاسلام و المسلمين هاشمي رفسنجاني به اتحاد جماهير شوروي در اين مقطع از تاريخ انقلابمان از جهاتي حائز اهميت بوده. اولاً، زمان انجام سفر كه با فاصلة كمي پس از رحلت امام و بدون هيچ وقفه اي در زمان مقرر انجام گرفت حاكي از ثبات و استحكام نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
ثانياً، اين صفر بيانگر اين واقعيت است كه موانع موجود براي بهبود روابط با كشور همسايه به گونه اي رفع شده و مناسبات به مرحله اي رسيده است كه سفر چنين هيأتي را اقتضاء مي كند. در اين ميان آنچه براي ملت ما بيش از هر چيز قابل توجه است اين است كه اين سفر در راستاي منويات حضرت امام قدس سره و تأكيد ايشان مبني بر صدور قطعي انقلاب به خارج انجام شده و حتماً نقش مهمي در بيداري ملل محذوم جهان به ويژه مسلمانان مظلوم شوروي خواهد داشت.
در اين جا لازم مي دانم از مجلس محترم خبرگان به خاطر اين كه در كمترين زمان بهترين انتخاب را انجام داده و حضرت آيت الله خامنه اي يار ديرينة امام فقيه، مدير، مدبر، و چهرة محبوب و درد آشناي ملت را به رهبري نظام و انقلاب اسلامي ايران انتخاب نمودند تشكر و تقدير نمايم. اميد آن كه توفيق تبعيت از رهنمودهايشان را داشته باشيم.
در خاتمه ضمن عرض تسليت مجدد به محضر جناب حجت الاسلام و المسلمين حاج سيد احمد خميني يادگار عزيز رهبر فقيدمان با اعتقاد به اين كه امروز قطعاً براي پيشبرد اهداف عالية انقلاب و ارمانهاي والاي اماممان بايد بهترين استفاده را از وجود ايشان داشته باشيم، چرا كه قبل و بعد از انقلاب در خدمت امام و قويترين و نزديكترين مشاور و محرم اسرار امام بوده و با شركت در جلسات سران (رئيس ـ وقتتان تمام است) قوا تجربيات ارزشمندي را اندوخته اند، لذا استدعاي ما اين است كه به درخواست نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي پاسخ مثبت داده و با پذيرش مجلس كه به فرمودة حضرت امام رضوان الله تعالي عليه مركز همه قدرتها و در رأي همه امور است به عنوان محل خدمت اينده بر رونق مجلسمان و مجلسيان بيفزايند. انشاء الله و السلام عليكم و رحمه الله و بركاته.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*